• Anonym

Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!

Varför tjatas det hela tiden om varför vissa skriver in om sina aborter, missfall od???? Lat dessa människor vara ifred med sina sorger, anledningar. Om vissa är sa känsliga, klicka inte pa rubriken. Läs vidare och ha en bra dag. Detta börjar bli helhysteriskt tycker jag. OCH denna site är faktiskt till för alla vilket vissa redan kommenterat. Bara för att man gör abort eller far missfall betyder det väl inte att man väljer bort familjeliv. Helt absurt!!! Varje människa har rätt till stöd och rad, spelar ingen roll vad det är för problem, fragor, asikter osv. Lägg ner eller byt till nagon annan "familjelivs-sida".

• Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!
  • Anonym

Jag hoppas att även det som har tjafsat och klagat ocksa läser detta. De behöver en tankeställare

• Sannah

Men jisses!
    Känsliga rummet är väl till för just sådana inlägg som t.ex missfall!!
    Om man nu inte orkar läsa om sånt, så behöver man ju inte titta in här!
    Förstår absolut att man kan behöva skriva av sig efter en sån grej och det har man full rätt att göra, utan att få skit för det!

• Tinka

Jag håller helt med trådstartaren!

• hjartat73

Jag håller med trådstartaren!

• Ebbiz

Håller med trådstartaren jag med!

• maj72

Håller med helt och hållet.
    Blir man så upprörd och orkar dessutom inte att klicka bort tråden så bör man inte heller vara på denna sida. Lite reflektion och "sund distans" bör man ha om man är på sådana sidor, tycker jag.

• Cybermum

Jag tycker alla har rätt att diskutera sina sorger och glädjeämnen...

• mallis

Hej Tradstartaren här! Sag att jag blev anonym, inte min avsikt. Struntsamma, det är iallafall kul att se att sa manga haller med och jag hoppas verkligen att det är slut tjafsat om det här fran de andra.
    Ha en bra dag alla blivande, gravida, ogravida, planerar att att bli gravida mammor och en stor KRAM till alla som blivit pahoppade pga av det ena eller det andra

• oOoJOYoOo

Ja...håller med till fullo.....Varför är man då inne på känsliga rummet om man har svårt att hantera vissa ämnen som förekommer här....ni har helt rätt....!

Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!