• Anonym

Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!

Varför tjatas det hela tiden om varför vissa skriver in om sina aborter, missfall od???? Lat dessa människor vara ifred med sina sorger, anledningar. Om vissa är sa känsliga, klicka inte pa rubriken. Läs vidare och ha en bra dag. Detta börjar bli helhysteriskt tycker jag. OCH denna site är faktiskt till för alla vilket vissa redan kommenterat. Bara för att man gör abort eller far missfall betyder det väl inte att man väljer bort familjeliv. Helt absurt!!! Varje människa har rätt till stöd och rad, spelar ingen roll vad det är för problem, fragor, asikter osv. Lägg ner eller byt till nagon annan "familjelivs-sida".

• Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!
  • Anonym

Va?? Är det någon på allvar som tycker att de som fått missfall, gjort abort osv inte ska få skriva??

• Anonym

Hamnade fel innan, Under rubrikerna i Känsliga rummet ABORT HÄR och Blir faktiskt upprörd

• Roisin Dubh

Vill bara säga att jag håller med!

• Becka

Här är en till som håller med.
    En viktig grej som alla ni gravida och planrande osv delar här på FL är er oro, och detta behöver vi alla dela. Oavsett vad den beror på.
    Kram

• Nasu

En viktig del av sorgearbetet efter ett mf/ma är att man får prata/skriva av sig mkt viktigt för att kunna gå vidare.

• Teskedsmamman

Det är ju när man får missfall som man verkligen behöver prata av sig och många gånger så finns det bara förståelse på ett forum som t ex familjeliv!

Eftersom missfall är en naturlig del och rätt så vanligt förekommande inom fertilitetsvärlden så skall man väl självklart kunna diskutera det, man får helt enkelt vara noga så man klickar rätt om man är för känslig...

• Paddologen

Bra!! Vettiga kommentarer från alla!

• Jessa med 3

Det finns mycket här i världen som jag önskar att jag kunde blunda för och hoppas att det skulle försvinna, men det blir inte ett dugg bättre av det. Vi är väl inga strutsar??

Här på FL skrivs en hel del som jag inte gillar/är intresserad av - och då struntar jag i att läsa!

Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!