• Bonanza

*Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv

Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv och hoppar in med inlägg i vissa trådar här och där. Nu är det ju bara så att alla människor förstår inte vad han skriver. Han letar därför efter chatkompisar här på Fl.
    Jag tänkte att om han får skriva av sig i den här tråden så kanske han låter bli mina trådar. Har ni några katter som gillar att skriva inlägg, så skicka in dem i den här tråden, så kan de prata med varandra. Vi avslutar med ett inlägg från katten Skrutt, 8 månader:

äö- gkmt6oi´¨å0p+6t+påyikt6ggggggggggggggggggggggggggg6 nn,m
    4908700bgvertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv
  • Annemone

Haha rolig tråd Här kommer Zelda som älskar att tassa omkring på tangentbordet samt skärmen: mdxnmdkdd,agdlkkp89iu

• Molnies

yyyyyyyyyyyyyjosddddd79ÄÖ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''/////ö
    **´´´´´´´´*/´ö---+llöö6ääääääääääääääääääää'å'åäöööööööööööööööö///////////////////////////////////

lpoooook90+pååååååkm ;¨
    '''''vvvvvvvbbbbcv

Nyopererade Aiko skrev en lite hälsning. Eftersom han är nyopererad så får han vara "instängd" i datorrummet och sovrummet - så att hans släkingar inte kommeroch slickar på hans sår. Men det verkar inte göra så mycket - han tycker om att ligga och spinna på tangentbordet. =)

• Molnies

yyyyyyyyyyyyyjosddddd79ÄÖ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''/////ö
    **´´´´´´´´*/´ö---+llöö6ääääääääääääääääääää'å'åäöööööööööööööööö///////////////////////////////////

lpoooook90+pååååååkm ;¨
    '''''vvvvvvvbbbbcv

Nyopererade Aiko skrev en lite hälsning. Eftersom han är nyopererad så får han vara "instängd" i datorrummet och sovrummet - så att hans släkingar inte kommeroch slickar på hans sår. Men det verkar inte göra så mycket - han tycker om att ligga och spinna på tangentbordet. =)

• Molnies

lpoooook90+pååååååkm ;¨
    '''''vvvvvvvbbbbcv

• Molnies

lpoooook90+pååååååkm ;¨
    '''''vvvvvvvbbbbcv

• Molnies

Opps. Har råkade visst komma åt Enter ett antal gånger också. Ber om ursäkt.

• Saucy

Min brukar mest vila sitt gamla huvud på enter-tangenten. Ibland blir det ett och annat 'cvbnm' också.
    Han hälsar dock till alla andra katter framför datorn.
  • kela81

Sigge skickar ett spinn till alla kattkompisar...
    han vill inte skriva i dag, bara ligga och tugga på min högerarm så jag får köra pekfingervalsen med vänster....

• Morticia

bgggggggggggggggggggggggggggggggggggggdcfffffffffy77777777777777777777777

Kajsa hälsar till alla katter därute.

Ska lära henne smileys snart.

Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv