• Bonanza

*Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv

Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv och hoppar in med inlägg i vissa trådar här och där. Nu är det ju bara så att alla människor förstår inte vad han skriver. Han letar därför efter chatkompisar här på Fl.
    Jag tänkte att om han får skriva av sig i den här tråden så kanske han låter bli mina trådar. Har ni några katter som gillar att skriva inlägg, så skicka in dem i den här tråden, så kan de prata med varandra. Vi avslutar med ett inlägg från katten Skrutt, 8 månader:

äö- gkmt6oi´¨å0p+6t+påyikt6ggggggggggggggggggggggggggg6 nn,m
    4908700bgvertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv
  • mliten

*ropar få felix*

Här kommer han....6t jkmmmmmmmmmmmmmmmmmjnmmmmmmm

han var lite blyg så han vågar inte säga så mycket....

• Molnies

Nååå....jag försökte få vår ena katt Fairy att skriva något - men för en gångs skull så gick hon inte på tangentbordet. Hon var bara intresserad av att gosa. Får väl säga att hon är lite blyg då. Annars brukar våra kisar springar över tangentbordet, jaga muspekaren eller bara ligga ovanpå skärmen och datorn. (Vi har för tillfället 15 kisar, så det är nästan alltid någon som busar med datorn.)

Föresten, ingen av er andra som har lite irriterande problem med kisar som trycker på Esc eller andra knappar som kan förstöra lite saker? Ibland kan man inte hjälpa att bli lite irriterad.

• Simphony

sxxxxxxxxxxxjlkolllllllllllllllllllllllllllllllll

Jägaren trampar förbi tråden!

• Julius

Alla katter ligger på tangentbordet snart. För kallt ute för 3 av 4 iaf. Bara tuffa Gumman springer ett varv runt granskapet idag.

• Julius

Måste berätta om lilla katten Elvira snart 1,5 år.

Igår när jag skulle locka in katterna (de får inte vara ute på natten) så kom alla utom Elvira in. Jag tyckte doch att jag hörde henne jama så jag tog på mig jackan och gick ut. Gick runt garaget, ut på gatan och lockade. Elvira svarade och det lät som hon var till höger om mig så jag gick 20 m fram och lockade igen och hon svarade. Nu blev jag varse - hon satt på vårt tak!!!
    Den rackaren hade hoppat upp på altantaket och härifrån vidare till taket och nu vågade hon inte hoppa ner. Tur att vi har takfönster på övervåningen. När jag öppnade fönstret kom hon tassande över takpannorna och hoppade in.
    Slutet gott, allting gott

• Kattbeundrare

zxlsssssssssssssssssssssssssssssssssssvvvvvvvvvvvvvvvcvxxxxxxxÅÅÅÅÅP

• Kattbeundrare

EEE Han tryckte bort allt annat men så blev det i alla fall Det där var Lusifer

• Kattbeundrare

Här kommer TIGGER:
    nzx,kmlzxcmklzxcmnjhcbnn,zxn,jldkdjlknzxczxcmnzxcmnzxcjlk
    Så ja Nu ligger tigger bredvid igen

Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv