Inlägg från: Bonanza |Visa alla inlägg
  • Bonanza

*Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv

Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv och hoppar in med inlägg i vissa trådar här och där. Nu är det ju bara så att alla människor förstår inte vad han skriver. Han letar därför efter chatkompisar här på Fl.
    Jag tänkte att om han får skriva av sig i den här tråden så kanske han låter bli mina trådar. Har ni några katter som gillar att skriva inlägg, så skicka in dem i den här tråden, så kan de prata med varandra. Vi avslutar med ett inlägg från katten Skrutt, 8 månader:

äö- gkmt6oi´¨å0p+6t+påyikt6ggggggggggggggggggggggggggg6 nn,m
    4908700bgvertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv
  • Bonanza

Just nu så busar han med den andra katten, så han orkar nog vänta ett tag. Jag tror att han vill att detta ska vara en samlingstråd för alla chatsugna katter. Man kan skriva om vad som har hänt under dagen eller så. Vilken tid på dygnet som helst duger tror jag, han är rätt pigg av sig min lilla Skrutt.

• Bonanza

Tassa - Skrutt säger att han redan känner till Rouge - han har ju känt hennes lukt på dina kläder flera gånger.

lgksglsn 999999999999gnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Där hälsade han något till alla katter som har svarat honom. Jag vette satan vad han skrev, jag kan inte kattiska!

• Bonanza

hn 5555555555555555555555555555555555555 u68i

???

• Bonanza

Ts här:''dlvlnnnnnnnnnnnnvåd0d999999999999946 nnnpsg ong

• Bonanza

jmh4b ujbvggvjbbhv cvfg6 fv6vcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccvccvccvccccccccccccccccccccccccccc v cvvc vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv