• Bonanza

*Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv

Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv och hoppar in med inlägg i vissa trådar här och där. Nu är det ju bara så att alla människor förstår inte vad han skriver. Han letar därför efter chatkompisar här på Fl.
    Jag tänkte att om han får skriva av sig i den här tråden så kanske han låter bli mina trådar. Har ni några katter som gillar att skriva inlägg, så skicka in dem i den här tråden, så kan de prata med varandra. Vi avslutar med ett inlägg från katten Skrutt, 8 månader:

äö- gkmt6oi´¨å0p+6t+påyikt6ggggggggggggggggggggggggggg6 nn,m
    4908700bgvertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv
  • Julius

Här kommer fyra tassavtryck direkt.

Jhuliu eller Gubben som han kallas, svart med vitt bröst, långhårig, med ett trasigt öra och lite sned i munnen efter att han fått 4 tänder bortopererade. Sitter alltid i mitt knä och iblan sträcker han ut tassen på tangentbordet och då ser det ut så här ddddddddddddddfffffffffffffffffdffdfdfdsfs

Gumman vit med grå och bruna inslag. Liknar en Turkisk Van, länghårig buse. Har aldrig gillat datorn, däremot den sköna stolen vid datorn. Träffar helst sina kompisar live ute på gatan.

Tjorven & Elvira två systrar tillika Gummans ungar, grå/vita långhåriga och alltid fulla av upptåg. Jagar gärna mina fingrar när jag skriver på tangentbordet vilket resulterar i en och annan felstavning.

• hulahula79

om de gillar att skriva in lägg vet jag inte men en morgon nr vi komm ner hade jag inget bat kvar i tangentbordet, katterna hade tagit slut på det under natten...

• milimina

orkar han vänta tills jag kommer hem, så brukar badisen mer än gärna både gå, stå och ligga på laptopens tangentbord...

• Bonanza

Just nu så busar han med den andra katten, så han orkar nog vänta ett tag. Jag tror att han vill att detta ska vara en samlingstråd för alla chatsugna katter. Man kan skriva om vad som har hänt under dagen eller så. Vilken tid på dygnet som helst duger tror jag, han är rätt pigg av sig min lilla Skrutt.

• Julius

Kolla gärna in vårt bildgalleri, där finns bild på kattungen som räddades undan skatornas näbbar och klor i lördags. Lilla kattungen är bara ca 4-5 veckor och hittades ute på gatan i centrala Trollhättan. Han har inte orkat leka än, men han verkar hämta sig bra i alla fall.....

• amathea

Vet precis hur det är.... min katt är PRECIS likadan... Blir ofta tokigt när man skriver...

• Kajsan

Bosses inlägg:09999999+

Skoj, just då tog han en frivillig promenad över tangentbordet.
    Eller, det var inget konstigt med det, han försöker ständigt, men denna gång tog jag inte bort honom

• Fia a

- M;äö-.....------------------------------------------nm öplö
    och det här var från Emma 2 år som ska envisas med att gosa och det ät just NU, kan inte vänta

• Katja77

kmlmm, en hälsning från Rouge. Min lilla minstingkatt som fyller 3 år i sommar.

• Bonanza

Tassa - Skrutt säger att han redan känner till Rouge - han har ju känt hennes lukt på dina kläder flera gånger.

lgksglsn 999999999999gnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Där hälsade han något till alla katter som har svarat honom. Jag vette satan vad han skrev, jag kan inte kattiska!

Svar på tråden *Min katt tycker väldigt mycket om familjeliv