Peand: Nu hoppas jag att jag kan få komma igång..*äntligen* först ringde mamma och ville fika, så jag tyckte att det kunde få bli en "morot" för att kunna plugga efteråt.. Det var bara det att precis när jag kommit innanför dörren här hemma igen ringer min pojkvän som är på svensexa och berättar att han har ramlat i vattnet...! Så det var bara att ge sig ut igen så han fick åka hem och duscha och sätta på sig torra kläder och sen in till närmsta skoaffär så jag fick köpa nya skor åt honom eftersom hans plånbok var borta med...*irriterad*
Men nu skall jag använda ilskan åt att skriva istället och hoppas att jag kan få nån timme innan han ringer och vill nått annat..
Det kan ju som sagt vara många störande beteenden. Läraren ville helst inte att vi skulle skriva om att de kan bli arga eftersom så många väljer att skriva om det... Funderar på oro/nattvandring eller nått... Får se vart jag hamnar..
Det där med grupper är ju mycket att skriva om. Det är ju samma med de roller vi är i. Hemma med familjen, med kompisar, på jobb osv... Men jag tror nog att det räcker att du tar några exempel för att visa att du förstått uppgiften. annars kan man ju skriva hur mycket som helst...