Fröken NollÅtta: Som Kattahossa säger så kommer det gå. Du får försöka ha bra disciplin och göra det du skall. Och under de två veckorna gör det ju inte så mycket om du inte hinner dammsuga eller liknande en dag. Gör det viktigaste, det andra kan vänta några dagar.
Nu har inte jag varit på VC själv men de som var där under sin APU fick göra massor. Ta emot patienter när de anmälde sig i luckan, ta prover och massa sånt. Här var de även samtidigt på akuten så det blev lite sånt också + att de hade dagar då de var med på labb, operation och liknande. Nu kanske du inte hinner det eftersom du bara skall vara där 2 veckor. Men de sa att de lärde sig mycket mer under deras 4 veckor än vad de lärde sig i skolan och de var jättenöjda. Så det tror jag kan bli bra. Hoppas du också blir nöjd. Och skönt att du skulle få lite hjälp genom skolan. Håll oss uppdaterade om hur det går för dig.
Peand: Jag förstår att du börjar bli sliten när du jobbar så mycket och pluggar samtidigt som du tar hand om barnen också. Låt inte jobbet gå ut över studier och familj bara, det är inte pengarna värda. Du måste ta hand om dig själv också. Och kom ihåg att ett G är ett väldigt fint betyg det också.
Hur mycket är det du skall hinna med innan "sommarlovet" då? Är det många uppgifter kvar? Tycker du fortfarande inte om psykologin?