Gruppsex! Wow!
Jag är en singeltjej som igår testade mitt livs första gruppsex; jag och tre killar. Det var helt OTROLIGT!! Utan tvekan mitt livs bästa sexupplevelse...!!
Nån som har liknande erfarenheter?
WOW!! :) *helt fnittrig idag*
Jag är en singeltjej som igår testade mitt livs första gruppsex; jag och tre killar. Det var helt OTROLIGT!! Utan tvekan mitt livs bästa sexupplevelse...!!
Nån som har liknande erfarenheter?
WOW!! :) *helt fnittrig idag*
Hur kommer det sig att ni alla hamnade i säng? väldigt nyfiken på det också
har bara haft trekant med 2 killar och håller med dej..helt underbart..skulle inte vart fel att haft en till:D
Jag blir oxå nyfiken.
Jag drömmer om trekant och gruppsex..vill gärna förverkliga den drömmen en dag.
Jag är nyfiken på mer detaljer.Hur träffades ni,hur bestämdes det?
Det vill jag med veta, vill nämligen också träffa nån eller flera tjejer samt nån eller flera killar som vill ha sex i alla möjliga konstellationer.
Kände den ena killen sedan tidigare, och de andra två var kompisar till honom...
Tur att det gick bra!
En kille jag känner frågade mig en gång om jag ville vara med på gruppsex där det just skulle vara tre killar och en tjej. Tjejen var med och sa att hon gärna egentligen skulle vilja ha sex med 5 killar samtidigt (en i varje hål och varje hand...)!! Jag skulle själv få välja "plats" utom analt som killkompisen redan "bokat"....
Jag tackade nej då jag tycker det verkar vara en konstig form av sex.
Fick sen höra att det hela hade spårat ur totalt och att tjejen efteråt anklagat killarna för våldtäkt! Vad jag förstod så blev det inget av våldtäktsanklagelsen till slut, men jag tror risken är stor att just sånt där kan spåra ur.
Skulle aldrig vilja ha sex med fler personer inblandade och hoppas att ni som gör det är försiktiga med vem ni ger er i lag med...
Självklart. Tror det är betydligt vanligare idag än för 10 år sedan. Framförallt att tjejer vågar bjuda in flera killar. Men jag säger även jag WOOW. Bara synen av tre killar med fullt stånd som har dig i centrum är helt grymt. Var med fyra killar en gång, där de turades om att ta mig bakifrån i 1 minut för att se vem som kom först eller sist. Aldrig varit så kåt, eller våt. Han som kom sist tyckte det var ganska blött av sina tidigare kompisar. Lever nu i ett förhållande och tyvärr verkar min kille inte vilja dela mig. Men hoppas få uppleva det igen.
Har också gjort det för länge sedan. Det var inte planerat men det bara blev så. Hamnade på efterfest hemma hos en kille som jag var lite kär i. Till sist var det bara jag, han och två av hans kompisar kvar. Han och jag började hångla i hans sovrum och vi hade sex. Märkte att de andra hade kommit in efter ett tag. Jag var väldigt full och brydde mig inte så mycket. Det slutade med att vi hade sex allihop. Dagen efter var han inte vidare intresserad av mig. Det var bara en jobbig stämning. En av killarna försökte trösta mig. Jag hade bara varit en kul grej för honom. Mådde pyton och gick hem. Började må allmänt dåligt fast jag inte visste varför. Sen började snacket gå i stan. Att jag var en hora. Han spred sedan ut att hade planerat detta och sen bjudit in sina kompisar och jag hade varit på och velat det hela tiden. Det slutade med att jag inte vågade gå ut. Sedan gick jag hos en kurator under en tid och då blev det lite bättre. Jag valde till sist att flytta till en annan stad. Lider fortfarande av det ibland.
Självklart är TS inte en kille med behov av att läsa vad riktiga tjejer skriver för att använda som runkfantasier.. suck
Nästa helg är min älskarinna gräsänka och passar på att resa upp till mig här i Sthlm. Och jag har valt ut 3 män via bc där vi har en gemensam profil som kommer bli bjudna till oss på hotellet.
Och när de slagit sig ner bekvämt i vår svit kommer jag leda in henne, sexigt uppklädd med ögonbindel. Visa upp henne, bjuda ut henne och sen placera henne i sängen. Och hon kommer till att börja med bara känna händer, munnar, tungor, hårda kukar på sig, i sig, mot sig. Inte veta hur många, bara känna att hon är i fokus.
Fick ett sms av henne i dag, hon har redan svårt att tänka på något annat när hon är på jobbet, känner hur fittan pulserar bara hon tänker på det. Och nu har hon dessutom orgasmförbud fram till nästa helg...
Vill också prova. Lite feg kanske. Fast med några tjejer förstås :)
Jag och två polare brukar dela tjej ofta. Det är jäkligt kul och uppskattas av alla???????? har haft med två tjejer också. Nice men inte samma grej.
Skulle vilja träffa en tjej som var sugen på gruppsex . Om nån har intresse så skicka ett ,mail ,här på Familjeliv