Inlägg från: 100kgpappa |Visa alla inlägg
  • 100kgpappa

Gruppsex! Wow!

Anonym ((Jag)) skrev 2012-08-09 16:59:43 följande:
    Har också gjort det för länge sedan. Det var inte planerat men det bara blev så. Hamnade på efterfest hemma hos en kille som jag var lite kär i. Till sist var det bara jag, han och två av hans kompisar kvar. Han och jag började hångla i hans sovrum och vi hade sex. Märkte att de andra hade kommit in efter ett tag. Jag var väldigt full och brydde mig inte så mycket. Det slutade med att vi hade sex allihop. Dagen efter var han inte vidare intresserad av mig. Det var bara en jobbig stämning. En av killarna försökte trösta mig. Jag hade bara varit en kul grej för honom. Mådde pyton och gick hem. Började må allmänt dåligt fast jag inte visste varför. Sen började snacket gå i stan. Att jag var en hora. Han spred sedan ut att hade planerat detta och sen bjudit in sina kompisar och jag hade varit på och velat det hela tiden. Det slutade med att jag inte vågade gå ut. Sedan gick jag hos en kurator under en tid och då blev det lite bättre. Jag valde till sist att flytta till en annan stad. Lider fortfarande av det ibland. 
    Fy fan vilka svin en del killar är alltså, är det någon som ska skämmas är det väl den killen startade det, hur fan kan det ses som positivt att planera att lura till sig gruppsex med tjej? Folk är idioter!!!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Gruppsex! Wow!