• Anonym

Gruppsex! Wow!

Jag är en singeltjej som igår testade mitt livs första gruppsex; jag och tre killar. Det var helt OTROLIGT!! Utan tvekan mitt livs bästa sexupplevelse...!!
    Nån som har liknande erfarenheter?
    WOW!! :) *helt fnittrig idag*

• Svar på tråden Gruppsex! Wow!
  • Anonym

Jag va med i en trekant med 2 killar för 5 år sedan och det är bland det bästa jag vart med om...*hehe*

• Anonym

Självklart är TS inte en kille med behov av att läsa vad riktiga tjejer skriver för att använda som runkfantasier.. suck

• Anonym
    Anonym (Nästa helg) skrev 2012-08-09 21:59:36 följande:
    Nästa helg är min älskarinna gräsänka och passar på att resa upp till mig här i Sthlm. Och jag har valt ut 3 män via bc där vi har en gemensam profil som kommer bli bjudna till oss på hotellet.

Och när de slagit sig ner bekvämt i vår svit kommer jag leda in henne, sexigt uppklädd med ögonbindel. Visa upp henne, bjuda ut henne och sen placera henne i sängen. Och hon kommer till att börja med bara känna händer, munnar, tungor, hårda kukar på sig, i sig, mot sig. Inte veta hur många, bara känna att hon är i fokus.

Fick ett sms av henne i dag, hon har redan svårt att tänka på något annat när hon är på jobbet, känner hur fittan pulserar bara hon tänker på det. Och nu har hon dessutom orgasmförbud fram till nästa helg...

detta vill man höra mer om...
Svar på tråden Gruppsex! Wow!