V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
68:an, det är det som är grejen alltså? sitta här och smyga på natten och skriva ikapp
Ang supphistorien: det gick bra, lite svår att skala och sen kände jag mig något skitenödig en stund men det gick över...är ju bra på att knipa..hehe...
Men det där med trubbiga änden först...que???...vart står det ? Inte i min bipacksedel iaf Och varför ska man det?
jajjaB, förut, när jag hade mycket mer diarreer, slarvade med maten och var allmänt sjukare så hade jag ofta yrselanfall, frossa, feber fast det inte var feber osv (alltså det kändes som 40 graders feber men var inte det på termometern)
Och du e´för rolig, citerar:
"ang suppar, så är de ju som ett skänk från ovan *halleluja*
jag klarade inte av klysman alls, och sambon ville inte hjälpa till han har lite bajsfobi... lyllos honom som hamnat med största skitaren i kommunen! haha!"
Tråkigt med hans fobi men bra att du kan skratta åt det. Ja det underlättar med humor helt klart, jag har haft tur, har en halvbror som är bajshumorist av stora mått. Han hjälpte mig igenom många svåra stunder på sjukhus när jag var yngre.
Har jag berättat om när jag var 17 eller nåt och var inlagd...så skulle jag föra protokoll...fick ett papper och två el tre olika pennor...sen var det röd penna om det var blod i avföringen, blå om det inte var det och svart om det var slem typ. Sen var det krokiga eller raka streck...hmmm..diarre då var det zickzackstreck, om det var fast skulle det vara raka streck...När jag visade det för honom höll han på att dö av skratt...då skrattade jag med, men först vart man ju lite fundersam...undrade om det var ngn som stod med dolda kameran nånstans o filma o skratta åt en....