V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Hallåååå
Nu har jag oxå hittat hit
Kan ju inte vara utan underbar er
Jobbar natt....snark....
Tackar Lällas för ny fin tråd, det klarade ju du galant Tack tack
Låter läbbigt wonderwoman, jag käkade azatioprin för massa år sedan. Kommer ej ihåg några biverkningar (jag åt inte så länge). Däremot tappar jag en del hår nu...äter Budenofalk (kortisonkapslar). Hoppas utslagen ger med sig.
Dalkulla vännen. Kram på dig.
tessi...jag har oxå haft ett j*kla trumpetande o knakelibrakande...tur man sovit ensam ...det blev efter våfflorna...för mycket grädde o grejer?
Molle, suck, det måste vara jättekämpigt för er nu. Önskar att din dotter kan få bli såååå mycket bättre så att hon t o m blir frisk Hoppas coloskopin går bra och att tarmen läkt nu då. Och bläää för att flyttas runt på sjukhuset o få bo i provisoriska lösningar...lite u-landskänsla eller vaddå?
Nalla, lycka till på matteprovet
Mumlin, har du njutit av det fina vädret nu? I Varberg var det 19 grader varmt idag(igår måndag)Jättehärligt. Planterade fröer i sålådor på fönsterbrädan, typ en månad senare än vad jag brukar...tomater, paprika o basilika. Kram på dig hoppas det dyker upp en schysst lever på marknaden snart till dig.
Mallan, hur går det med jobbet?
68;an vad mysigt det låter med skoter och bastu. Hoppas du får ledigt i 2 veckor nu då. Kram på dig.
Hej hej o kram på er
P.S Jag var först med "roman" i nya tråden... ...