• Resande

Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?

Jag tycker det låter jätte konstigt om man inte skulle få temp.höjning men det finns säkert undantag från den regeln också Höjningen är ju väldigt liten och det kan ta flera dagar innan det märks riktigt. Jag slutade testa när jag väl fått stegringen eftersom jag inte ville bli nojjig inför insem. Nästa mån kanske jag skulle forts så jag vet när lossningen sker så man kan ha lite bättre koll på när bim är.

Nu måste det vara vår tur...
  • Resande

Jag tempade bara ett bara månader men höjningen kom smygande för mig, dvs med så lite per dag att det tog några dagar innan man märkte skillnaden

Bim borde vara på fredag- hoppas det inte blir en otursdag Humöret åker berg-och dalbana och jag går från att känna hopp till att vara helt förtvivlad och säker på att det inte fungerat nu heller Jobbigt värre!!

• Resande

Tack Jenny Jag brukar vara väldigt regelbunden och tänkte nog faktiskt vänta till fredag med att testa om inte kärringen dykt upp innan dess. Har inga större förhoppningar faktiskt... Jag hoppas bara mensen kommer på lördag istället om den nu måste komma för jag jobbar i helvita kläder och ska köra dubbla pass på fredag. Har ingen lust att riskera läckage på jobbet, hu vad pinsamt Generad Har du testat med äl test igen?

• Resande

Just för tillfället jobbar jag som volontär på ett sjukhus med diverse uppgifter (café bla) men ska börja söka jobb snart. Här är stenhårda immigrationsregler så det blir nog kontorsjobb om jag hittar något. Vad gör du själv?

• Resande

Jag är socionom med det är inget jag kan jobba med här. Vad visade testet J?

• Resande

Krost välkommen! Hoppas du slipper påbörja någon kur

n1ettan jag har inga större planer på att testa fertilitetsmonitor. Kör du med det? Äl-test visar stegring och jag får enormt starka känningar också. Min cykel är också väldigt regelbunden så förhoppningsvis inträffar äl verkligen Jag tempar emellanåt och även om jag inte gör det hela månaden så kan jag se när mensen är på g eftersom tempen sjunker. Hoppas förståss att det någon gång ska vara missvisande och att jag ska få plus istället.

• Resande

Fast det behöver inte stämma. Jag har vänner som har regelbunden mens och perfekt temp.kurva men ändå haft försämrade ägg och fått gå vidare till ivf.. Vanligaste är dock att allt är ok

• Resande

Det vet de genom att de gör ett av alla de där proverna. Jag kommer inte ihåg vilken dag på cykeln men har för mig att det är typ 23 eller ngt sånt Fundersam Om man får en högre nivå på något hormon så är det ett tecken på att man börjar närma sig klimakteriet. Då ger de en pergo för att se om man reagerar bra på det (vilket är ett gott tecken för då finns det hopp). Men jag kan ha fel, är inte helt inne i allt det här eftersom jag själv verkar ha äl. Har i och för sig bara gjort dag 3 test.

• Resande

Hej B hur är det idag?

Jag är jätte deppig, fick precis lite rödbrunt när jag gick på toa så nu är det väl bara en tidsfråga innan mensen är här på riktigt Gråter

• Resande

Tack B för att du är så gullig Både maken och jag är helt förstörda att det aldrig vill lyckas för oss. Ville ju haft barn redan förra året... Jag vet att det är många som blöder trots att de är gravida men jag vågar inte hoppas.

Jobbigt med denna dj-a berg- och dalbana!! Det är hyfsat ok veckan efter äl men veckan före bim hatar jag Tur att man har er att bolla med

Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?