Hej tjejer!
Nu är jag tillbaka online... Jisses vilken FL-abstinens jag haft hela helgen. Och idag är det dags för VUL, dag 9. Ska in kl 13 och jag rapporterar såklart tillbaka efteråt till er
Är lite nervös, mest för att de ska säga att jag svarat för mycket på clomiden och att de därmed ställer in inseminationen... (eller att jag svarat för lite och inte har äl alls)... jag menar, kroppen vet man ju aldrig var man har, verkar det som.
Hoppas du har äl nu JennyHI,måste ju vara dag 15 för dig nu, eller? fast jag har läst om många som är oregelbundna och först får äl kring dag 18-20 med clomid... så den kanske låter vänta på sig några dagar till. Låter iaf som att du har en bra strategi för att inte missa den
Jobbigt att du fick lite ont efter inseminationen Fiji. Jag trodde knappt att det kändes nåt... Ska bli intressant att se hur det blir för mig... Och jag tror som dig, dvs att smärtan i brösten kommer av clomiden, jag känner inget ännu, men det kommer väl... Känner mig rejält mycket mer sugen på sex, dock
Japp, pseudotvilling Fast vi är födda på olika år. (Jag menar, teoretiskt sett hade ju en av oss kunnat var född i jan, och den andra i dec, samma år.)
Återkommer med rapport e vul!
Katarina118: Jag förstår inte riktigt din fråga... men försöker svara ändå Alltså, insemination kan föreslås av läkare efter en fertilitetsutredning där man antingen inte hittat några fertilitetsfel på någondera parten, eller där mannan har slöa simmare som därmed kan få "hjälp på traven" gm insemination, eller av andra skäl. Vissa läkare anser att man lika gärna kan gå direkt på ivf (provrörsbefruktning) medan andra läkare (som våra t ex) anser att det är bra att försöka med insemination några ggr innan det blir aktuellt med ivf.