Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Trist att det inte blev pluss Fiji! Fast jag tror att du gör rätt i att inte ta det så hårt... och fortsätter hoppas, för jag tror att det är mycket FÅ som plussar så tidigt. Så hoppet lever helt klart
Tack, vi har haft en skön helg. Var ute och "rajjade" lite i fredags och hade kompisar på middag igårkväll. Jättetrevligt. Fick också veta att de väntar barn, ska ha i november. Skoj (för dem).
Tack o lov så slumpade det sig så att vi fick höra det redan under dagen, så jag hann lipa en stund på eftermiddagen och torka tårarna och smälta "avundsjukan" lite innan de kom förbi.
Och de är jättegulliga och jag tycker så mycket om dem, så jag missunnar dem inte alls! Blir bara så tragiskt påmind om hur "lätt" det KAN vara för vissa...
Gaahh! Jag är såå less på att vara den "eviga gratulanten" som ska gratta och skoja om den nya magen... Pallar liksom inte ibland. Har lipat lite till idag och blir så arg på mig själv att jag inte bara kan "ta det hela" som en "stor" människa. Jag vill inte vara en liten avundsjuk skit . men ibland så kan jag inte hjälpa hur det känns. Jag har tappat räkningen på hur många "glada graviditetsbesked" som jag tvingats genomlida de senaste 4 åren... och det blir faaaan inte lättare med tiden.
Phu! Skönt att få tömma ut lite. Nu är jag snäll igen
Söndagskramar! (och tummar hålles såklart)