• Hannas

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

hmmm, varför stiger inte tråden trots att jag precis skrivit i den?

• Hannas

vad är det här? varför har tråden hoppat från vanliga "planerar barn" till "medlemsgrupper"?
    Jag fattar ingenting.

• Hannas

... Min mage fungerar som den brukar, tyvärr.
    (Är man underlig eller är man underlig när man skriver så?)

Men jag kom på att jag gärna hör hur gamla ni andra är här? och vad ni så där på ett ungefär sysslar med. bara för att jag är nyfiken...

Själv är jag 29 och jobbar med kultur och träning.

• Hannas

Störtis: Jag var igår på babysim med min gudson! Tänk dig en gurglande skrattande plaskande halvåring på din mage när du guppar runt i 40graders vatten... Helt underbart!

• Hannas

jag skulle gärna vara lärare i svenska på gymnasiet, tycker det låter roligt. Är du inriktad på några särskilda ämnen?

mina intressen (förutom det jag jobbar med (film, teater, träning mm...)): träffar alla mina fina fina vänner, min hund (men han är mera familj än intresse), spelar lagsporten ultimate frisbee, läser mycket, hänger på fl ALLDELES för mycket för min hälsa...

att rada sina intressen kändes som att skriva en brevvänsannons i Kamratposten.. Men kanske KP och FL har fler likheter än så, när man tänker efter... Någon annan som minns "kropp och knopp" med lätt vemod?

• Hannas

Jag vet inte, jag var helt förvirrad när den hoppade
    ja ba va liksom ja ba fatta ingenting liksom ba va??!!

oj ursäkta, vet inte vad som hände, det var väl en blandning av KP o lite stockholmslängtan där plötsligt som korsade varann...

• Hannas

talade alltså om att tråden hoppade hit till medlemsgrupper....

ok, jag vet, det flippar för mig lite ibland...

• Hannas

suck, nu måste jag ta en paus innan ni andra flyr tråden för att ni tror att mitt nick blivit stulet av någon som vill svärta mitt rykte.

• Hannas

jo jag är ganska nervös, inbillade mig igår kväll att jag hade värk i buken i flera timmar...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!