• Hannas

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Hej!

CB visade ÄL den 8.3, så BIM 23.3 för mig också!

Tidigare gånger har jag haft en mängd falska symptom, men den här gången känner jag i princip ingenting... Men det är ju bara några dagar sen ÄL, så det är ju rent idiotiskt att ens lyssna efter nåt ännu. :)
    MEN VAD KAN MAN GÖRA NÄR MAN HOPPAS SÅ MYCKET ATT DET ÄR SVÅRT ATT KONCENTRERA SIG PÅ NÅGOT ANNAT ÖVERHUVUDTAGET????!!!

• Hannas

Skriver in min ÄL + dagarna vi hade sex...

Linjo82 - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

• Hannas

mogirl - man kan testa på BIM, men det är lite olika hur säkert resultatet blir, beroende på individen och på testet.

Jag har förresten plötsligt fått rikliga genomskinliga/vita flytningar, ett par dar efter ÄL. Och jag har annars ALDRIG flytningar (förutom vid ÄL)... Dessutom är jag absurt trött på morgnarna när jag skall stiga upp.

Har ni andra några "symptom"? :)

• Hannas

Det är mitt 5:e seriösa försök, så nu jävlar!

• Hannas

...nu har jag börjat inbilla mig att det sticker till i livmodern/äggstockarna med jämna mellanrum...
    Hur ska man orka vänta i 10 dagar till???!!!

• Hannas

norpan1 - även om du hade ÄL i förrgår så hade ni ju sex samma dag, sa du. Då kan du absolut ha blivit gravid. Om jag har förstått det rätt så är det bästa att ha sex strax innan och precis under ÄL.
    Vad räknar du med? Du skrev nåt om "uträknaren", vad menar du?
    Om du vill vara på säkra sidan och slippa undra, så är ett digitalt ÄL-test det allra bästa, tycker jag.
    Jag hoppas för dig!!

• Hannas

En gång brukar ju vara nog när det är fråga om misstag... :)
    En fördel till med ÄL-test är att du kan räkna ut när du har BIM. Det blir liksom lättare att vänta när man vet exakt vilken dag man väntar på. (Även om inte alla gravida plussar just på BIM)
    Fast ärligt: DET ÄR JU ALLT ANNAT ÄN LÄTT ATT VÄNTA ÄNDÅ... *¤##XX+%& (=väldigt mycket frustration...) :)

• Hannas

Jag håller med dig zagolik!
    Både vad gäller CB digital och symptomen...
    meeeeeeeeeeeeeen lite stickningar har jag i vänster sida och ovanligt mycket flytningar

• Hannas

Hej Valkyrian! Välkommen tillväntan på den 23:e...

• Hannas

Jag har förresten kommit fram till att ett av mina "symptom", ont i svanken, beror på att jag blivit beroende av FL och sitter här och hänger över datorn varje dag... :)

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!