• Mirakelkaka

Gravid 13 åring, reaktion?

Hur skulle du reagera om din 13 åring kom hem och skulle bli mamma/pappa?

• Svar på tråden Gravid 13 åring, reaktion?
  • Jeja

Jag hade nog bilvit skogstokig.. Tycker inte ens 13 åringar är redo för att ha sex, men tydligen så börjar dem ju tidigt nu för tiden..
    Vet inte ritkigt hur jag hade hanterat det, hade nog förskt att övertala henne till abort, även om de är grymt, men jag anser inte att en 13 åring är mogen att bli mamma

• Jessica24

Jag hade blivit ledsen, arg och förskräckt.
    Ett barn som ska få ett barn?! Förvånad

• Mirakelkaka

Bonza! Kräva att ahn går klart skolan? precisera det, grundslola el gymnasium?

• Familytime

Jag hade vart förtvivlad, för jag hade hoppats på att jag lärt mina barn bättre än att ha sex vid 13 års ålder. Jag vet fan inte vad jag skulle gjort, om jag ska vara ärlig. Det är en situation jag hoppas att jag slipper gå igenom. Tvi vale...

• Mirakelkaka

Skolplikt tills man är 16 år, sen blir det ju lite svårt.

Mycket intressanta inlägg här.

• Splach
    Bonanza skrev 2007-02-04 19:54:43 följande:
    Mirakelkaka skrev 2007-02-04 19:53:51 följande: Bonza! Kräva att ahn går klart skolan? precisera det, grundslola el gymnasium? Gymnasium. Ny fejkmamman: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p494146.h...
    då är man ju ca 19år när man går ut den, skulle det verkligen skada om en 18åring får barn? eller en 16åring?...
  • ebben

ett barn ska inte ha barn!
    hoppas att det aldrig händer oss! hoppas hon har förstånd att vänta m sex ....

• Blondin Egogirl

Sex.. ja men ni anar inte hur många det är som har sex från 12 år redan.. Helt sjukt faktiskt.. ibland kan man tro att det är nån tävling mellan ungdomar  att bli av med oskulden hur tidigt som helst..

Svar på tråden Gravid 13 åring, reaktion?