• Alvi

Vad har ni för förhållande till örhängen?

Har ni en liten guldring i vardera öra?
    Eller har tio små guldpluppar i ena och tre i andra örat...?
    Har ni kanske inte hål i öronen alls?
    Eller byter ni örhängen som andra byter trosor..?

Själv tog jag hål i öronen när jag var 22 (MYCKET nervöst!) och har numera en guld-och diamantplupp i vardera örat. Större "skramliga" örhängen när det är lite mer fest.... =)

• Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?
  • Flox

Hade två hål högst upp i höger öra, men nu återstår endast ett eftersom det ena blev infekterat hela tiden = smärtsamt! Funderar dock på att göra ett nytt, vill ha två! Har vanligtvis en guldring i, men byter ibland till något lite diskretare beroende på tillfället. Gjorde hålen som 19-åring och min pappa pratade inte med mig på hela dagen...

• MiaL

5 hål i vänster öra o 3 i höger.
    har dock bara silver ringar i 2 av hålen i vänster, o 2 silver ringar i höger, o hålen längst ner på "snibben" brukar jag byta o ha typ stora ringar lr andra snygga örhängen! (jag byter till olika varje dag.)

• pups

jag har haft båda öronen helt fulla med små silversaker, när jag var yngre.
    nu har jag en diamant i varje snibb. tycker det ser stiligt ut.

• Lossan

Jag har tre hål i vardera öra. Använder alltid mindre och diskreta guld- eller silverörhängen.

• flippertjejen

Jag har ett hål i vardera öra (tog dem i slutet på mellanstadiet). Jag har nästan alltid små fuskpärlor i till vardags och lite större/dyrare saker när det är fest.

Jag tar ur dem på natten men känner mig "naken" på dagen om jag inte har örhängen.

• princess of woolfs

Tre hål i vänstra, två i högra. Har silverringar med oxiderat mönster, som Erik tycker om att plocka av mig

• Cesilia

Jag har fyra i ena och två i det andra..Oftast så använder jag små guldpärlor men till fest har jag större.

• Gummango

Jag har tre i vardera örat. Små guldringar som alltid sitter i. Och tre hål i näsan!!!!

• turia

Har lagt örhängen på hyllan.. men 3 hål på ena o 2 på andra

• Katja77

Jag tjatade mig till hål i öronen som sexåring och har ett i varje öra. Oftast har jag små silverringar i. Hinner inte byta och på jobbet spela det ingen roll. Ibland byter jag till festliga tillfällen. favorten just nu är hängen med nakna älvor i silver.

Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?