• Alvi

Vad har ni för förhållande till örhängen?

Har ni en liten guldring i vardera öra?
    Eller har tio små guldpluppar i ena och tre i andra örat...?
    Har ni kanske inte hål i öronen alls?
    Eller byter ni örhängen som andra byter trosor..?

Själv tog jag hål i öronen när jag var 22 (MYCKET nervöst!) och har numera en guld-och diamantplupp i vardera örat. Större "skramliga" örhängen när det är lite mer fest.... =)

• Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?
  • Dino78

Två hål i vänstra och ett i högra. Men glömmer nästan allitd bort ha något i dom!

• miffolina

JAg ahr aldrig äkta saker utan bara skräp, men jag älskar det...har typ 8 hål men använder bara i 2.

• Ambrosia

Har tre hål i vardera öra.Men anväder bara örhängen i ett av dem nu.

• evita

hmmm... jag har senaste åren haft guldringar (1 hål/öra) men sedan sonen kom så har jag inte haft dom knäppta för han drar ju gärna i dom... ajajaj... och senaste månaden har dom legat på nattduksbordet för han rycker ur dom ur öronen den lille huliganen...

• Aiwendil

Har tre hål i varje öra men på senare tid har jag bara använt de två första.
    Älskar små nätta örhängen OCH stora, glittriga, skramliga tingeltangelvarianter
    Dock ej guldbiojuterier.. det ser så väldigt oäkta ut!

Älskar allt med stenar i...
    Ametister och grön bärnsten är finast

• mammamary

Jag har 3 i högra örat...o 3 i vänstra med en "där uppe"... Har ALLTID i några smycken...oftast silverringarna eller plupparna....o vid finare tillfällen större "blings" i de innersta två!

• bubbelmaja

Har tre hål i varje öra men sedan några år tillbaka använder jag bara de två nedersta och ibland den översta på ena öratsom sitter längst upp i örat. Har örhängen på jobbet, byter ofta beroende på kläder. Men sätter jjag i ett par små diskreta kan de bli sittande ett bra tag. Har lika många små som stora dinglande, men de stora använder jag mest på fritiden, jobbar ju med barn.

• Önskan

Mest pluppar men även några dinglande fejkörhängen från HM el glitter
    Tyvärr kan det börja klia även av guldörhängen och jag kan bli infekterad, så jag tar ofta av örhängena efter några timmar. Fejk använder jag ytterst sällan.

• YvonneM

5 hål i vänstra varav ett högt upp, och två i höger. Har alltid guldringar i, lite större till fest, använder sällan något annat än ringar, tycker helt enkelt det är snyggast!

• Della

Har två hål i vänstra och ett i högra men har bara örhängen när jag går på fest eller andra speciella dagar.

Mina två första hål på vardera öra fick jag som nyfödd
    Samma dag! ;-P

Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?