• Janssonkatten

Nyårslöfte mindre storlek

grattis Mirimaxx!

• Janssonkatten

nope.. har fuskat gärnet!!

• Janssonkatten

jag vågar inte ställa mig på vågen. äter godis i massor. mår skit över allt just nu.. jag kommer igen snart!

• Janssonkatten

jag fuskar för att jag är inne i en stressig period. Jag är egentligen inte mer ledsen än vanligt, bara omotiverad och har kortslutning i magen..

Har börjat på nytt idag med bovetegröt och avokado till frukost! nu blir det ändring igen, tror att den nya doktorns "du har bra vikt" fick mig att bli ohälsosam =P

• Janssonkatten

jag har lagt ned... det gick inge bra... köpte iofs en ny bok med GI-recept som kommer med post snart. hoppas den ger inspiration

• Janssonkatten

men tanken med GI är ju att man ska hålla på jämt! =) jag är vrålsugen på choklad!

• Janssonkatten

ne brudar, nu har min GI-bok kommit så nu ska jag sätta igång igen, nån som är med på nya tag??

• Janssonkatten

släng dig på mattan när det är nått bra på tv =) man hinner se två avsnitt simpsons om man ska studsa en timma =)

• Janssonkatten

jag förstår hur du tänker skrattigtjej, men jag tror din mamma har lite poäng i det hon säger. Men i stället för att ta det som kritik, visa henne att du fixar det!! 1 kilo i veckan och du är snart där!!
    vad säger ditt bmi?

Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek