• Janssonkatten

Nyårslöfte mindre storlek

Skrattigtjej
    du kanske är lactoskänslig. Prova lactosfria produkter, men skippa havremjölk (blää). Jag har slutat med mjölk och film. Finns ingen anledning att ha det i mitt liv mera.. =) blir supersvullen i magen! om jag använder så är det lactosfria grejjer.
    Såg ni förrästen "du blir vad du äter" igår? Jag ska testa det bröd de gjorde =) lät skitsmarrigt!

• Janssonkatten

jag undra om vi ska ha nån vägningsdag, ska vi ta söndagar kanske? är ni med på det?

• Janssonkatten

Fjällräven
    Välkommen in i gänget =) Kopiera listan och skriv in dig själv vettja!
    Själv står jag kvar på 57 så inge förändringar för mig på vägningen igår. hur gick det för alla andra?

• Janssonkatten

ojsan, har mitt minne svikit mig igen. vad var det för länk =) ?

• Janssonkatten

Jag måste bara få rulla mig lite i min glans just nu! Har varit SÅÅ duktig sen jag startade denna tråd! Har inte ätit en enda godis (förutom lite 86% mörk choklad) Har druckit ett glas vin och ett glas likör. Enda fikabrödet jag ätit är GI:s belöningskakor och det är inte många!

Äter massor med god mat som dessutom är nyttig, jag är inte ens hungrig!

Fick en morot när jag läste ett inlägg om att bli gravid av viktminskning! Kanske om jag kommer till min 50 kilo att det blir en bulle i ugnen, en bulle utan socker =)

Lycka till brudar!

• Janssonkatten

Nibu
    Jag har faktiskt ingen aning vart jag kan hitta bra GI-länkar. Själv har jag kollat in lite recept från "Du blir vad du äter" (tror det finns på tv3 hemsida) och så från den bok jag har. (Naturligt slank)

Googla på Gi så hittar du säkert något =) annars rekommenderar jag starkt att du köper boken!

Mys på med ansiktsbehandlingen!

• Janssonkatten

Janssonkatten, startvikt 60 (56), 6 kg kvar, GI, BMI 22,7
    Miafialoppenkorv, startvikt 64, 10 kg kvar, motion och träning
    AlmostPerfect, startvikt 86 (77), 4 kg kvar, viktväktarna
    Joci, startvikt 65, 10 kg kvar, kost och motion
    Skrattigtjej, startvikt 75, (70), 15 kg kvar, kost och motion
    Mirimaxx, startvikt 72, 7 kilo kvar, kost och motion + lite träning
    Wilda04 startvikt 88, 20 kg kvar, träning, viktväktarna/kost, BMI 31,1
    Nibu startvikt 89 (65) målvikt 55 kg Träning, BMI 24,4
    Osynlig, startvikt 62 målvikt (58)Bmi 22,5, kost och motion

www.markazits.com/diet/bmi.php

Jag ser gärna fler framsteg! Glöm inte att kopiera listan och ändra era uppgifter! PS ta gärna med BMIlänken när ni kopierar så alla kollar sitt BMI!

• Janssonkatten

Fjällräven, lägg till dig på lista du med!

• Janssonkatten

Nu ska jag ut och ta en långpromenad. Minst 1 timma ska jag gå =)

• Janssonkatten

va kul! Vi har blivit många i gänget nu =)
    Förrästen så läste jag i en tidning att (i alla fall i vår kommun) kan man låna gångstavar från bibblan =) lite roligt måste jag säga!
    Jag tipsar er även att låna böcker om GI-metoden!

Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek