Nyårslöfte mindre storlek
Får man ansluta sig eller????
Får man ansluta sig eller????
Jippie!!
Jag fyller i mina uppgifter då eller? (korkad som få)
Systeryster2, startvikt 63 målvikt 58 (gärna lite mer) Bmi 22,9, kost och motion och motivation ghaaaaaaaa
Skall i bikinin till 8 mars då det bär av till Egypten......
Jansssonkatten.
Hm ibland tror jag inte riktigt på bmi?! Jag är inte tjock men inte heller smal. Det är väll mest lite daller här och där som stör mig. Du vet ju själv som också har "normalvikt" att man kanske är ok med kläder men det är ju trevligt att trivas utan också
Nibu:
Äter du ingen middag? Varför äter du gröt om du inte gillar det?
Tänk på att det måste liksom funka i längden sådant här. För mig tog det aslång tid att hitta en frukost som jag verkligen gillade. Nu har jag hittat den!! Varje morgon hackar jag en banan och ytterligare en frukt och häller över naturell lättyoughurt. Till det äter jag en knäckemacka med något gott pålägg. Jättegott, jättelätt och barnen älskar det.
Prova olika tills du hittar en frukost som passar dig men ge dig inte in på att tvinga i dig något du inte gillar!!
Jag äter frukost på morgonen lunch på dagen och sedan har jag och mina barn alltid en "fruktstund" runt 15-16 tiden för att inte bli för hungriga innan middagen. Vi äter middag (alltid med g-saker) runt 17-18 tiden och sedan kanske jag äter någon frukt eller bärdrink på kvällen om jag är sugen. På helgen brukar jag unna mig lite godis eller snacks...
Jag tycker du äter sådär om jag skall vara helt ärlig. Tips är alltså... (faan vad tjatig jag är) Lägg av med gröten ät middag istället för kvällsmackor och fortsätt med morötterna!!
Lycka till
Jsnssonkatten!
GI eller? Tänkte på pasta, ris och potatis!
Ok! Spännande! Det blirnog inte GI här någonsin tror jag då slår maken bakut . Dessutom är jag potatisälskare. Har i alla fall bytt till fullkornspasta och råris, alltid något?!
Hmmm jag lagar all maten här hemma men så länge detta funkar så?! Jag har som mest vägt 76 kg (nyförlöst) och har i alla fall gått ner det mesta. Nu gäller det att hitta något som håller i längden tror jag?!
Väger du dig någon särskilld dag? Jag försöker att inte göra det för ofta men skall ovilligt erkänna att det är svårt att låta bli....
Kan du hålla dig då? Vad kommer du ha för bmi när du bara väger 50 kg? Hur lång är du? Min mamma ä 156 cm och väger 48 kg och jag tycker att hon är skinn och ben bara!
Hej tjejer! Här sitter jag med en megalunch.... Mmmmmm