• eisa

Om er våldtäktsman segnade ner

Om du blev våldtagen under en skogspromenad, och gärningsmannen efter akten tar sig för bröstet, grimaserar och segnar ner bredvid dig med grå ansiktsfärg, vad skulle du göra då?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
  • Sagofe

Röstade på Ringa 112 på en gång... Men jag skulle sprungit först för att sen stanna och ringa och på samma gång anmäla honom.

• Smindy
    Lemur skrev 2006-12-14 20:49:02 följande:
    stoppa hans mun & näsa full med mossa och springa därifrån.......that's what rocks my boat
    Tack! Jag fick mig ett gott skratt!!!
  • Heisan

Jag skulle gått därifrån... *så nej jag är väl en rätt kass människa då.. *

Om det är en överfallsvåldtäcksman så är risken stor att han kommer att göra det igen.. Så om han avlider så räddas förmodligen en hel del kvinnor från att få sina liv förstörda.

• Vilja00

ringt 112 o begärt både ambulans och polis, inte f-n ska han komma undan så enkelt.

• Dino78

Ringa 112 - men mer till polis än till ambulans. Få fast fanskapet på en gång!

DIF i själ och hjärta
  • annca

Skulel ringt 112, men inte gjort några egna livräddningsförsök.

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • MINI25

Ringt polisen eftersom jag skulle vilja att han blev straffad. Under tiden jag väntade på polisen skulle jag peta in en gren i urinröret på honom. En tjock en.

• HaJoMi

Svårt att gissa men jag tror jag skulle ringa 112 och tillkalla polis snarare än ambulans. Förklarar jag vad som hänt är det deras sak att besluta.

• LeWi

Jag skulle ringa 112!
    Fast lika mycket för migsjälv som för honom...
    Skulle mycket hellre se honom inlåst och få ett fett skadestång utdömt till mig än att han ska få dö med ett leende på läpparna efter avslutad våldtäkt.

Jag menar - i det här fallet skulle ju bevisningen inte vara något problem!
    Sen är jag helt enkelt en god människa Räcka ut tungan

Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner