• eisa

Om er våldtäktsman segnade ner

Om du blev våldtagen under en skogspromenad, och gärningsmannen efter akten tar sig för bröstet, grimaserar och segnar ner bredvid dig med grå ansiktsfärg, vad skulle du göra då?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
  • Juicy

skulle hem o hämtat min strap on sen skulle jag rövknullat han tills han bad snällt

• CrazyOne

Säger detsamma som juicy..

• eisa
    Koff skrev 2006-12-14 21:04:23 följande:
    Rent spontant säger jag att jag skulle stått kvar och tittat på när han dog, men om jag verkligen befann mig i den situationen så tror jag faktiskt att jag skulle ringt efter en ambulans. Jag har rätt svårt för att se folk lida och skulle verkligen inte kunna leva med mig själv om jag lät någon dö.
    Så resonerar en äkta god människa!
  • Taggtroden

Håller med Koff också måste jag säga! Jag är för känslig och varmhjärtad för att låta men människa lida. Hur ont den än har gjort mig.

• Tygtiiger

Jag har ingen aning, faktiskt, men nu när jag sitter framför min dator i lugn och ro så röstar jag på "ring 112" - men jag vet inte om jag skulle gjort hjärt-lungräddning. Lagt honom i framstupa sidoläge iallafall - och sparkat honom i skrevet. Och letat reda på hans id-kort och ringt polis!!

• Förhoppningar

Ringa 112.
    Inte f-n ska han få komma så lindrigt undan. Nej, tillkalla polis och ambulans så de kan sy in den j-vlen.

• MariaKsk88

Håller med Koff.. jag skulle ringt 112. Dessutom skulle jag velat få honom bestraffad..

• TingelingAnna

Har inte läst hela tråden.
    Men jag skulle nog förmodligen tro att han bara fejkade för att försöka sig på mig en gång till. Skulle därför springa därifrån fort som fasiken.

• MissBlaise

Säger bara mohaha, vad jag skulle hämnas...

Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner