-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Om er våldtäktsman segnade ner
-
Skita i honom och springa därifrån... ELLER.... Stannat och tittat på när han dog! Låter hemskt, jag vet...
-
då åker du garanterat på misshandel å du får punga ut med en massa pengar till han istället för tvärtom...Chutzpah skrev 2006-12-14 20:27:07 följande:Slå honom blodig med en stor gren .
-
Skulle ta chansen att komma där ifrån o springa allt vad jag kunde, sen hade jag nog ringt 112 efter några minuter...
-
sprungit...och aldrig mer tittat tillbaka!
-
Ringa 112. Då kan dom ju plocka in svinet och syna alla bevis direkt... Eller så skulle jag sparka på honom och garva.. Kan inte riktigt bestämma mig..
-
Förövrigt är det ju rätt omöjligt att svara på frågeställningen eftersom man absolut inte kan sätta sig in i hur man tänker efter en sådan situation och man är definitivt inte klar i huvudet efter en våldtäkt.
-
Såga av paketet med en rutten gren /sten å gå därifrån.
-
Vet inte vad jag skulle gjort, förmodligen satt mig själv i trygghet, sedan om jag haft nerverna under kontroll kanske ringt 112.
-
Jag skulle ringt 112, både för att anmäla våldtäkten och för att skaffa hjälp åt snubben. Nog för att jag säkert skulle vilja se honom död efter vad han gjort, så vill jag nog att han ska bli straffade för vad han gjort också.
Fast, det är ju lätt att sitta här och gissa. Man vet ju inte hur man skulle reagerat om det verkligen hände. -
sprungit därifrån och sen ringt 112 och anmält våldtäclten och talat om var han låg....tror jag.