Birsen, jag är i samma sits som du med missfall efter ivf. Jag har haft 2 och känner att jag vill agera för att inte få ännu ett. Min erfarenhet av utbyte på FL är att läkarna inte hittar så många fel vid utredning.
Jag har gått en annan väg via akupunktur. Jag har gått ett antal veckor hos en kinesisk akupunktör för att få balans i min kropp. Bl a stimulerar hon blodcirkulationen i livmodern och balanserar njurarna som ofta är kopplat till infertilitet.
Bla har vi kommit fram till: att jag har mycket klumpar i mensen, vilket tyder på dåligt blodflöde/tjockt blod, vilket kan leda till dålig syresättning till fostren=missfall. Jag har haft många halsinfektioner som också är kopplat till infertilitet. Jag "är" mitt jobb dvs en karriärmänniska som har svårt att stressa ner. Jag skall snart få ett FET och jag har ingen aning om om jag är rätt ute, men akupunkturen kan hjälpa till att dels att få ägget att fästa, dels att behålla barnet.
Jag tycker att du skall prova detta. Dessutom tycker jag att du kanske kan prova blodförtunnande medel såsom barnalbyl för att tunna ut blodet.
Lycka till! Kram Skeppet