Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
NU stänger jag av datorn.. men bara för att jag åker hemifrån..
NU stänger jag av datorn.. men bara för att jag åker hemifrån..
hej igen.. hemma från dagis..
stress stress o svett.. men nu e vi hemma igen.. amira sitter o äter ägg i köket.. hon önskade ägg till middag så ja hon får väl d då.. o så flingor mjölk sen.
kikar in sen ist..
vilken fin tomteklänning jess.. sån MÅSTE jag ha åt amira ju..
nu lagas d blodpudding här för man kan inte äta ägg till middag inte.. d blev bara en enda sörja iaf..
d blir blodpudding till oss båda.. mums.. d e gott d
sen blir d tv- tittande o när amira sover ska jag se filmen o vika tvätt.. imorgon ska vi till gamla dagiset för avslutskalas/ födelsedagskalas.
jess- ja vadådå.. va glad att jag VILL härmas du
oh.. hemmagjord pizza.. d MÅSTE jag också göra nån dag.. passa på o göra medans amira är på dagis så kan vi äta den till kvällsmat.. hoppas hon gillar hemmagjord pizza bara.. har aldrig bjudit henne på d.. jag gör kanongod pizza *skryt* m köttfärssås o jalapeños på.. mmm lr ja d e väl snarare stark paprika än jalapeñjos.. men man kan väl låtsas.
vi har iaf ätit blodpudding o till efterätt åt vi mandariner.. nu plockar amira lite på sitt rum hör jag.. hon leker m bebisarna.
tror jag ska gå o vika tvätt nu o se lite på vuxen tv.. bojkottar nalle ikväll nu e d min tur o se på nåt på tv.. amira bara springer runt iaf fast nalle står på så då kan jag utnyttja tv;n o vika tvätten samtidigt.
o sen när amira sover ska jag se på den vita massajen i lugn o ro.. bara ta en kväll m lugn o ro.. skööööööööönt.
Diana- du får en alltid på bra humör ju tror gud lär vara ganska dyr..
nu ska vi gå o sova.. lr amira ska sova.. jag ska ligga med henne tills hon somnar sen ska jag se på film..
jess- vad duktig hon e då.. amira sträcker sig så långt som o skratta när maten är god o säga mmmm
amira vinkar godnatt till tråden..
nu sover amira sött i sin säng.. med sin krokodil i famnen.. såå söt så söt.. jag ska hämta ett glas cola o sätta mig i soffan o se på den vita massajen.. ångrar att jag inte köpte lite chips lr popcorn ändå.. o nu e d försent.