Inlägg från: marulli |Visa alla inlägg
  • marulli

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Jo, sitter på jobbet med två datorer framför mig. En som hängt sig. En som funkar. Snurrigt. Jag vet.
    Jobbdatorn är Mac. Hängda datorn PC. Var inne i Wordpad. Måste släpa med mig Pc:n varje dag då jag skickar in arbeten direkt över nätet. Skickar jag från Mac så kan inte lärarna öppna dokumenten.

• marulli

Jesslin - usch vad tråkigt. Hoppas du snart blir bättre.

• marulli

Fiafiber - Fick tag på en kompis som löste det hela åt mig. Den jag använder nu. Hoppas bara det håller i sig. Ska plugga hela kvällen.

Ylle - Han var nog bara 16 när du flyttade (för tio år sedan). Fast kanske? Jon heter han iallafall. Duktig kille.

• marulli

Vanna - vad konstigt med foten. Aldrig hört talas om. Hoppas det konstiga och onda försvinner lika fort som det kom.

• marulli

Jag vet inte hur man länkar, men något väldigt roligt.Gå in på www.youtube.com och sök på hilarious. Den översta filmsnutten som kommer upp är ca 2:30 min. Den är jäkligt kul. Känns som att det behövs just nu.

Och om någon vill lära mig länka tas det tacksamt emot.

• marulli

Godmorgon.

Hemsk dag igår. Fräste åt kunder med dumma frågor. Ja, ja bara glömma och gå vidare. Gick och la mig tidigt för att den skulle ta slut.
    Bättre idag hoppas jag. Ska städa, städa, städa. Och sedan jobba.
    För övrigt tror jag att jag kommer in på åtminstone en av utbildningarna jag sökt. Tjoho!

Ha en bra dag alla oktobermammor!

• marulli

Mamajang - Jag tror inte att antagningsbeskeden till komvux är klara ännu. Tyvärr.
    Jag tror att jag kommer in genom att jämföra med statistik från tidigare terminer på vhs:s hemsida. Men där finns bara för högskola/universitet. Men hoppas du kommer in!

• marulli

Gonzo - grattis! Skönt att bli klar och få ut en examen. Jag har lååång väg kvar. SKa förhoppningsvis börja läsa i januari, men utbildningen är på 160 poäng så det är ju ett tag.

Lena - Vilken mardröm! Fy vad sorgligt!

Vi, eller rättare sagt Irma, har en Rollerbug och en Emmaljunga Softy med lufthjul. Vi har aldrig fått punka *peppar peppar*. Däremot har vagnarna blivit tilltufsade på flyg ibland.

Ska hämta ut betyg om en timme, posta till VHS och sedan är min hysteri över. SKa bli så skönt. Har knappt hunnit säga hej till sambon den här veckan. Ikväll ska bli en riktgig myskväll.

• marulli

Vanna - viilken yogametod är det? Min syster är yogalärare...

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!