Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
mamaj- jo, egentligen brukar han inte få något starkare än cider. Men man fyller ju bara ett år en gång.
mamaj- jo, egentligen brukar han inte få något starkare än cider. Men man fyller ju bara ett år en gång.
Ååå Diana- vad underbart! Det är klart att det löser sig. Jag är jätteglad för din skull...och avis.
Iso- men är han inte så stor nu att han kan vända sig hur som helst? Då kan man väl inte göra så mycket? Fast mina ungar har i och för sig alltid sovit på mage.
Godmorgon!
Hilla- säger som Gonz: ring och fråga. Hoppas det går över snabbt!
Vi ska iväg och åka buss. Hej och hå. Vänjer mig aldrig riktigt vid att vara tvåbarnsmorsa på bussar.
Hej Dante!
Jag har varit på Ikea. Med båda barnen. Utan annan vuxen. Det gör jag inte om. Fast nu sover dom och jag fikar och blodtrycket sjunker så sakta.
Hur ser höstblåsor ut?
Fjosak har fått som små vattenblåsor på händer och fötter och lite i munnen. Det verkar klia men han kan ändå äta. Nån som har koll?
Tack Fia. Kanske ska skaffa tavegyl då. Bör man dra iväg till läkare eller går det över bara?
Fia- aha. Nej, då är det ju inte bara att skaffa
Fjosak vaknade och grät och verkade ha fått mer ont av blåsorna. Kanske bäst att ringa imorgon och fråga om det.
Natti natti. Bara sex timmar tills alla fjantar i hela huset vaknar.
Oj, Hilla!
Godmorgon!