Inlägg från: vanna k |Visa alla inlägg
  • vanna k

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Godmorgon!

Jag har gett upp. Är det ungarnas dygnsrytm att sova mellan 18 och sex så är det väl det.
    Just nu ensamleker de till sameradion och verkar trivas alldeles ypperligt med det. Jag ska gå och lägga mig lite.

• vanna k

Stackars lille Agaton!

Gonzo- leverprover är nog ganska vanligt att ta när man har trassel med magen. Hoppas de hittar varför du mår dåligt.

Vi har varit ute och lekt oss stelfrusna och sönderblåsta.

• vanna k

Tycker ni att man borde tänka på alkoholkonsumtionen när man jobbar på att bli på smällen? Inte för att jag dricker så mycket men det är många 30- och 35-årstillställningar närmaste tiden.
    Jag menar, det kan ju ta hur länge som helst innan det blir nåt.

Det var nog en ledande fråga. Säg gärna att jag får dricka rödvin

• vanna k

Fia- nä, så är det ju. Fast vid min förra inskrivning på mvc fick jag kalla blickar för att jag levt på som vanligt samt dristat mig till att inte äta folsyra ett halvår innan.
    Men hon var nog lite extrem.

• vanna k

Jag skulle på TVÅ fester ikväll. Hur ofta händer det? Nu har ungarna i ena familjen fått kräksjuka och den nyblivna trettioåringen i den andra krossat hjärta. Stackars dom. Och stackars mig som skulle ha druckit rödvin en masse och blivit minst lika glad som Diana.

Nåja. Jag får äta chokladkakor och glo på teve istället.

• vanna k

Vanna dricker vin. Rött och gott. Det är ju ändå måndag. För det är det väl fortfarande?

• vanna k

måste plugga nu. ska bara vila lite i soffan först med dom där chokladkakorna.

Natti.

• vanna k

Godmorgon!

Missix- skönt att det blev en bra natt ialla fall.

Måste plugga. Så jag hamnar här.

• vanna k

Gonzo- jobbigt att inte veta varför man mår som man gör. Även om det är skönt att proverna är bra. Stress börjar ju ofta i magen...se till att ta dig plats att vila på.

När vi stod utanför porten idag blev gossen Fjosak helt plötsligt ett bananbarn som inte ville gå in. Samtidigt som det spöregnade och den yngre brodern skrek efter sin förmiddagsgröt. Jag lirkade ett tag och bar sen två bibliotekskassar och två vrålande fjantar uppför trappan på en gång.
    Vad tänker man då med när man vill ha en likadan till?

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!