Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

badprinsessan skrev 2006-09-01 09:39:18 följande:
    Nu är setet till min svärmor klart - kika in i galleriet *** sötvattenspärlor är som godis - tack o lov att de är så kalorisnåla ***
    Fint!
  • Nillane

fru kreativ:Grattis till bebben! Så roligt att det blir pärlebebisar !

• Nillane
    stinaliza skrev 2006-09-02 08:03:52 följande:
    Nillane: Måndag eller senast tisdag. Brukar plussa innan bim. Haha, låter som jag plussat 1000 gånger. Men de två tidigare grav har jag testat på bim -2, -3 ~ mamma till linus ~
    Ja, då får jag säga GRATTIS då! (Såg att vi är på samma BIM lista)
  • Nillane
    stinaliza skrev 2006-09-02 08:17:04 följande:
    Nillane: Tack gumman, vågar inte riktigt lita på de testen än dock. Hur går det för dig, Gud vad OT vi är här! ~ mamma till linus ~
    Jadu, jag har så ont vid ÄL så jag kan knappt röra mig så då kan man lista ut resten. Fast jag funderar inte så mycket på bebisar nu, så man vet aldrig.
  • Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-09-03 20:40:57 följande:
    God kväll...atschoo...Snuvigt värre här. Hur mår ni andra pärlbrudar då?
    Prosit! Mår du bättre idag? Jag är också lite snuvig,så jag har sovit dåligt inatt, huga.....
  • Nillane

SSH:hade de fått in de svarta träden? eller fanns det bara i spygult?

• Nillane

Vad sägs om kl 10 vid ringen på Centralen?

• Nillane

Huja vilken huvudvärk jag har idag, jag har fullt med knutar i nacken och på skuldrorna, så det är inte kulGråter.Men man ska väl inte klaga.....

• Nillane

Anna ML:Åh! Jag vill åsså ha massage! Ja, man får nog datorisera och pärla mindre eller så får man träna... Tråkigt med ont i halsen.Halsfluss på g? Jag hade ont i halsen i helgen med jag sög som attans på bafucin och sen drack jag echinaforce och nu är det bort *peppar peppar*
    Krya på dig

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0