Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Välkommen alla nya till tråden!

Sirlig:Tack själv.Ska snart till kursen jag ska hålla och är lite pirrig och nervös.........

• Nillane

Sirlig:Jo det gick bra, men jag frös, brr, trots kallinga och mössa brrrr

• Nillane

Surturf:Det gick bra på "kursen", några blev pärlbitna...hehe

• Nillane

God dag pärlor!

Har varit lite frånvarande och passiv på senaste tiden..men det är väl så att man är slut efter arbetsdagens slut Fundersam. Idag är jag a-lös och det känns konstigt, men jag har hunnit plocka i mina lådor mm.

• Nillane
    Sandra G skrev 2006-11-04 09:06:16 följande:
    Någon som vet om Sirlig har öppet i sin butik som vanligt idag? Tänkte åka dit en sväng nänmligen. Känns tråkigt om den skulle vara stängd
    Nog tror jag att hon har öppet...Kolla hemsidan...
  • Nillane
    Sandra G skrev 2006-11-04 14:41:52 följande:
    Nillane:Japp, det var öppet! Tror väl tom att du ringt Marie, stämmer det? Hon hade sååååååå mycket fint! Måste dit igen snart.
    Haha! Ja jag slog en pling till henne idag..........Visst var det en fin butik? Mii löv it!
  • Nillane

Nu kommer det en dum fråga. Om det står priset avser ett par..då är det väl ett örhängespar eller?Generad

• Nillane
    Nika och Co skrev 2006-11-08 18:03:05 följande:
    Ingen som kan tipsa mig om hur man gör ett hänge fär ett muranohjärta? Det är hål rakt igenom hjärtat så jag letar bra hur man gör en ögla och ngt att fästa den med i botten så den inte åker igenom??
    Du kan sätta en hattpinne rakt igenom, sen knipsar du av så att du kan göra en ögla, sen trär du en karbinhake/lås. Vola klart!
    Sätt först en litenliten pärla längst ner på hattpinnen, så att hjärtat inte glider av
  • Nillane

Tradera är jättebra om man vill bli av med pärlor mm som man tycker skrotar i lådorna...Så kan någon annan glädjas åt demSkrattande

Å sen kan man köpa nya..heheFlört

• Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-11-11 13:19:37 följande:
    Här kommer en snorig pärlknarkare in och kollar läget!
    Sluta snorta pärlor då Skrattande.
    Krya på dig
  • Nillane

Sallisen:Det är jue bara att starta. Kom ihåg bara hur många inlägg det har varit i tråden, du kan runda av

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0