Tråden för smyckestillverkare 5.0
B**s! Nu har jag trashat ett halsband hela morronen/förmiddan.Det blir INTE perfekt!

SSH:när ska du ner på stan?
Idag ska jag visa upp mig på en skola, så håll alla tummar och tår för mig att de ska gilla mig. april:voj, voj.Bra att op gick bra, synd att du inte kommer i helgen. Förvaring för pärlor så handlar jag på Classe, och man kan flytta runt mellandelarna, mycket bra och det är billigt.
Hejhopp! Det gick bra på "mötet" på skolan och de blev verkligen förvånade att jag var utbildad lärare, hmm de kanske inte öppnade den bifogade filen. Men alla sa ÅÅÅH så trevligt, de ville ha mig redan i morron men då är jag upptagen sa jag, hehe.
MEN jag glömde fråga om lönen *gulp*, så nu måste jag ta reda på hur lönerna ser ut här i stan.
Sirlig: Whiiii!!!!! Då kanske man får se lokalen i helgen?
Tack alla! Men det är lite svårt med lön.Var dock inne på Lärarnas riksförbund och "grundlönen" för nyexad lärare årskurs 4-9 var 20000. Nån som kan räkna ut snabbt en timlön om man tex jobbar 40 t /veckan
Oj, det är svårt med löner tycker jag, helst när jag aldrig har arbetat som lärare.., men jag har ju flera års erfarenheter att arbeta med människor.
Måste nog nanna på saken....
Ni är alla så gulliga som hjälper mig.
Lize Z:Det var tråkigt..
Sabre: Ta med allla pärlor som är "nya" och pärlor du inte vet vad du ska göra med!
CEEN:Gomorron! Det är bara springvik, men ändå....Då ses vi vid middagstid då.
Sabre:
CEEN:Har du packat pääärlepåsen?