Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

fru kreativ skrev 2006-08-30 22:38:42 följande:
    God kväll kära vänner ! Mycket skrivet ser jag, hiner inte läsa ikapp, men ville bara avrapportera att jag sålde på makens jobb för 750 :- idag! Alltid lika kul när nån vill ha det man gör ! Han ska ta med sig dem imorgon oxå så får vi se om nästa arbetslag vill öppna plånböckerna oxå ..Imorgon ska jag ta mig en raid genom allas gallerier! Det var ett tag sedan känner jag!Har ni förresten läst smyckestrend-artikeln i Kick´s-tidningen? Intressant...
    Vilken snäll gube du har! Önskar min gube också kunde göra så, men han är väl för "feg" för sånt!
  • Nillane

Alla är så duktiga! Jag får pres ångest! Mina smycken är så mesiga och intetsägande tycker jag.Det känns som jag rullar på i samma spår. Vitt, brunt och rosa.
    Varför kan inte jag vara våghalsig?

• Nillane
    fru kreativ skrev 2006-08-31 08:22:58 följande:
    Grattis Missix! Härlig känsla va? Nillane: Min man är sjuksköterska och har bara kvinnliga arbetskamrater och de har TJATAT till sig att han ska ta med sig sedan de fick reda på att jag gjorde smycken. Så han blev liksom "tvungen" !
    Haha! Ja det är ju bra.Tråkigt nog är det inga bra reklampelareFlört
    Nina skrev 2006-08-31 08:28:02 följande:
    Nillane: Jag tycker att du är jätteduktig och har en väldigt sofistikerad stil på dina smycken. Ska bli jättekul att träffas nästa Fredag och utbyta lite ideer och få inspiration.
    Tack! Då kanske man kan ta ut svängarna lite..
    Anna ML skrev 2006-08-31 09:01:56 följande:
    Nillane: nähä hörru!!!! Du gör underbara smycken! Tyck inget annat, du har en egen mycket vacker stil!!
    Tack, det var snällt!
  • Nillane

Tjena april, det var längesedan! Har du op ännu?

Sirlig:Halloj hallojSkrattande

• Nillane
    Sirlig skrev 2006-08-31 10:13:31 följande:
    Nillane: Morrn morrn! Jag sitter och läser igenom arbetsmail som har hopats i några dagar nu....puh!
    Inte så upphetsande alltsåFlört, kanske.
    Jag ska jobba idag, pust, men det är ett kort pass 14.30-21, men det blir lite stålar......
  • Nillane
    Bemma skrev 2006-08-31 10:21:24 följande:
    Hellå Hellå!! I dag vill jag BARA pärla!! Men har lovat mig sig att plugga! Jag MÅSTE ju!! Har ändå varit liiite busig och gjort ena örhänget i ett par! Grönt förstås!! Ska ta lite nya bilder och lägga in snart...har ju blivit lite fler smycken nu! Men vete tusan när jag ska hinna bara! I helgen ska vi åka ut till svärföräldrarnas hus på landet medan de är bortresta! Det ska bli HELT underbart! Jag behöver verkligen komma bort lite! Dock lär bilen bli helt full för jag ska släpa med mig massa böcker, både till skolan och inför adoptionen plus att jag tänker ta med mig mina pärlor och sökgrejjorna till hunden!! Hihi!! Får väl se om vi tar oss framåt ens!!
    Det är bara att plugga!!!!!Glad
    april skrev 2006-08-31 10:23:38 följande:
    På tis ska jag op börjar bli lite nervös! Himla irreterande att jag inte kan se denna tråd på vanligt vis får skicka en fråga till någon högre upp!
    Jag ska tänka på dig då, hoppas op går bra och att du snart får pärla igen
  • Nillane

Ni kan ju googla , så hittar ni säkert någon affär där ni borFlört

• Nillane
    SysterStorhjärta skrev 2006-08-31 21:57:20 följande:
    nillane, vi var ute och snurrade en sväng tidigare ikväll, och var förbi pärlboden...
    var ni in?
  • Nillane
    SysterStorhjärta skrev 2006-08-31 22:32:35 följande:
    Nillane skrev 2006-08-31 22:24:44 följande: SysterStorhjärta skrev 2006-08-31 21:57:20 följande: nillane, vi var ute och snurrade en sväng tidigare ikväll, och var förbi pärlboden... var ni in? Mm.. Det var en möhippa där så det var lite trångt.. De hade väl lite, men det var ingen uppseendeväckande. Blev lite besviken, typ två strängar sötisar, några få stränga kristaller, lite rocaille och några silverfolierade pärlor..
    så det är inte värt ens busspengarna?
  • Nillane

Sover alla?

Anna Paulita skrev 2006-09-01 00:18:33 följande:
    Ngn här som beställer pärlor fårn andra länder än Sverige?? I sådana fall, vart ifrån?
    Vissa beställer från Kina, Tjeckien och USA.
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0