Tråden för smyckestillverkare 5.0
CEEN:Jag saknar dig jättemycket! Jag har ju inte sett dig sen min examensdag och det är ju evigheter sen!

Aria:Din, din...... Jag brukar ALLTID vara äldst.Brukade skoja med mina kursare att jag kunde vara deras mamma och då sa de. Uääk vad du är äcklig, då skulle du har fött mig när du var 10 år.... Hehe, jag gillar att skoja.
Det är konstigt att folk blir förvånade när jag säger hur gammal jag är, de tror mig inte men jag tror det beror på att jag är kort.
Astarot:Hepp! Hör tant vad vi säger här inne eller ska vi PRATA HÖGT?
Skojar bara.....
Vad är ålder igentligen? Ingenting! Ibland känner jag mig som 18 och ibland som 100
Jess:Är du på jobbet?
Jag sitter här och hinkar kaffe och ser förödelsen i lgh.Vi ska flytta möbler idag och sova första natten i nya så internet kommer att ligga nere i några dagar.
Lgh är lika stor(lika många rum), en 3:a, fast den har bättre planlösning och är större i kvm, så det känns mycket bra! Fast jag vet inte vart jag ska ha min pysselhörna + dator då guben ska få ett eget hobbyrum. Han är så stökig av sig så det behövs en rum med dörr , så man slipper se oredan och kaoset.
Jag funderar på att ta vårat gamla köksbord och sätta fast en mdf skicka under och sen ha tyg runt bordet.Då slipper man se skrivaren mm och då kan man pyssla vid det bordet också.
Jess:Då får jag köpa 4 konsoller, mdf skiva och lite metervara alltså.
Vad tror du om Pernilla metervara på IKEA, den med vit botten och svarta "bollar".?
eller Akseline nr 2 på de små bilderna?
nja, jag hade inte tänkt ha tyget på bordet utan runt bordet så man inte ser skrivaren mm.
Fast det kanske blir för mycket att ha två stora bord i köket.Åhh vilken beslutsångest jag har.Eller ska jag packa ner den stationära och bara ha den bärbara och köpa en rullvagn från IKEA som jag kan ha mina pärlor mm på.