Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Bemma och SSH:Det var en 1-2 klass, lite förvirrande var det men jag ska dit i morron också...Såå roligt!
    SSH:Din mammas skola, hon ringde ut mig i morse.
    Jäkla Panduro då!

• Nillane

Tja bryydar! Jag har inte kollat lönenGenerad, men jag ska göra det i morron
    *fy skäms Nillane*

• Nillane
    Sabre135 skrev 2006-09-11 22:08:22 följande:
    Oh, jag bara måste få berätta!Vi ska köpa ny lägenhet! Eller rättare sagt teckna oss för en ny som ska byggas så vi flyttar inte förrän om drygt ett år. En fyra blir det, 94m2 och balkonger åt två håll. Var och tittade på området idag och nu har vi bestämt oss.
    Vad spännande, får ni bestämma tapeter mm själva?
    symaskinen skrev 2006-09-11 23:37:59 följande:
    ...åsså var det ett nytt halsband i galleriet nu !HAr varit en del annat nu med 3 sjuka barn + att jag själv börjar käna av halsen och maken snörvlar näsdroppar ! Terminsstart!!! Ska iväg och titta på bilen imorgon...spännande! Annars har jag varit upptagen med att måla tyglappar som de ska ha på kassar på mellantjejjens dagis.
    Du är så kreativ! Hur hinner du?
  • Nillane

Lenora:Grattis!

symaskinen:Lyllo dig! Nåväl jag får bada i pärlor nånannangång

Igår blev jag erbjuden timanställning på en skola här i stan till novemberlovet (lite mer än 1 månad). Jag ska vara resurs/sjukvikarie/jobba på fritids! Som LÄRARE! Åh! det ska bli så roligt! Vilket flyt! Jag är superglad! Skrattande

• Nillane

Tack för alla grattis! Känns overkligt!

Badis:Skit i dem! Nu går du vidare till nästa jobb!

Jag vill också köpa mer pärlorGenerad trots att jag har fyllt mina lådor i helgen som varit.

• Nillane

SSH:Sjukhus brukar tyvärr vara en stoor skvallercentral.. Hoppas det löser sig...

Sirlig:Liite *avis*

• Nillane

Tjenare pärlebryydar! Nu är det långa arbetsveckan slut och det är helg! Whiiii!!!!!!

Vad har ni för planer förutom att sova och dricka vin då?
    Jag och guben ska "röja" i lgh och fixa härhemma och eventuellt städa (trist)

• Nillane
    Nu måste jag få lite hjälp... Har fått en beställning och jag MÅSTE MÅSTE hitta en berlock i form av en ren.Kan någon hjälpa mig?
  • Nillane

snobben:Men du är ju bra på att sökaGlad

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0