• Bemma

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Godkväll kära vänner!

Nu har jag i alla fall knåpat ihop två armband, ett par örhängen och ett mobilsmycke! Har försökt göra slut på pärlor som blivit över och som jag bara har en eller två kvar av...det är skönt att rensa ibland!

Loke: Jag tycker fiskelina är bäst!

augusti28: Några säljer via webbshoppar...andra säljer per stycke...då får man kika bort korten i galleriet och kanske beställa på det viset! Är du intresserad av något speciellt kan man alltid fråga!

• Bemma

Brrr...vaknar till en negativ väderrapport med ishalka och snö!! Tur man bytte till vinterdäcken igår alltså! Men ska nog ändå försöka hålla mig inne så mycket som möjligt!!

• Bemma

Loppan: Kolla Nillanes länklista är alltid ett hett tips!

• Bemma
    badprinsessan skrev 2006-10-31 16:09:18 följande:
    Hej på er girls...I förra veckan blev jag supersjuk!Hade över 39 grader och kräktes o diarré... buhuuuDessutom mens I går började jag min kurs i Kopparberg. Men pga att jag var sjuk så hade jag inte hunnit packa något - fick stressa i hop allt under fredagen o lördagen. Vi kom i väg sent o var framme här i skogen klockan åtta på kvällen.Kursen heter mulitjournalist o kommer handla om allt med tidning o webb kan man säga...I natt snöade det här o det är världens plaskväder ute... *** Vill få vårt + NU!!! ***
    Stackare som varit sjuk!! Det låter som en intressant kurs! Hur länge håller den på?
  • Bemma

Nä! Här blev det inge jobb alls!! Bara slösurfar!! Bättre att gå o kolla vad som finns på dumburken!!

• Bemma

*vinkelivink*

Har inte kikat in på några dar! Har haft underbara syskonbarn på besök!!

Jätte mycket fint ni som lag ut nytt!! Tänk vad roligt det är att titta på andras alster!!

• Bemma

Jag använder också alltid fiskelina till mina knytisar....det funkar bra även till lite tyngre halsband! Gillar inte alls Wire jag!!

• Bemma

Är det någon som vet om man kan köpa långa kedjor någonstans? De jag köpt har bara varit en meter ungefär.....skulle vilja ha minst tre!!

• Bemma

Hej hej!!

Förbereder mig just nu för att sätt mig i soffan med mina pärlor!! Sååå nöjd!!

Vad fint, Nillane!!

Sandra 82: Jag brukar köra dubbelknut! Det säkraste är väl att dutta dit lite lim också för att de verkligen ska hålla! Dock har inga knutar gått för mig...ännu...utan lim alltså!
    Vaxad lintråd kan man köpa lite varstans, Panduro har väl tror jag... Välkomen till det underbara träsket!!

• Bemma

Hellå!!

Kikar in i tråden!!
    Jag hinner inte med er så mkt just nu!!
    Men jag har hunnit med et halsband i alla fall!!

Alla nya: Varmt välkomna!

Alla som lagt in nytt!! Fiiiint!!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0