-
Nej, det kan verka lite konstigt!! Vill du ha din sambo med dig tycker jag absolut ni ska ordna så att ni kan åka bägge två! Det känns alltid skönt att ha stödet....det är ju lite jobbigt..med eller utan social fobi! Min man har oxå fått följa mig till gynekologen som stöd just för att jag hatar att lägga upp mig i gynstolen!snobben skrev 2006-10-25 13:11:29 följande:Bemma...ja det är ju en liten stad jag bor i och har inte all sjukvård just här utan ibland måste man åka till Gällivare...inte för att jag förstår vad det är för läkare där som läkare här i stan inte skulle kunna göra? det hade ju varit skönt att ha sambon med på första mötet, tycker inte om sånt här då jag har social fobi..men, vill ju ha det gjort också.Hoppas inte skärmen kraschar nu då Lite mulligare-lite stoltare!
-
-
Jätte fint, snobben!!
Tack för kramen!!
Nu ska jag åka iväg på vår första träff i utredningen som förhoppningsvis ska godkänna oss som adoptivföräldrar! Önska mig lycka till tjejer!
Efter det bär det direkt iväg på personalfest!Så här sitter jag med mitt finaste halsband! Hoppas att det ska få mig att känna mig fin och ge mig lite tur i dag!
Kram till er alla -
Godmorgon!!
Tack för alla lyckönskningar i går!!Det hjälpte nog för det gick jätte bra på mötet och det kändes bra också! Det var mycket allmänt prat denna gång och nästa gång ska de komma på hembesök!! Då lär jag städa som en galning PLUS baka bullar så jag visar att jag är en god mamma!
-
Jag skulle nog också ta ca 300 för det!! Materialkostnaden ggr två minst!! Det såg väldigt fint och välgjort ut så det tror jag absolut du kan få ut för det!!!Missix skrev 2006-10-25 17:41:24 följande:Hur gör ni när ni räknar ut priset på era smycken? Har ni standard priser eller räknar ni ut hur mycket material och arbetstid som går åt?Jag undrar mest för att jag ska ju sälja ett tre radigt halsband och örhängen till. Där är 3 rader sötvatten á 50 kr, 11 st vita foile á 3 kr, material ca 50 kr (lås, tråd osv) Vad skulle ni tagit för det?Jag har så svårt att "kräva" betalt. Svårt att motivera om någon skulle ifrågasätta mina priser. Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
-
-
Sirlig och Anna ML: Ja, verkligen!!
-
Nu har jag varit ute på en vovvepromenad...regnig men det var skönt ändå!
Var ju på personalfest igår och drack lite vin så det var skönt att rensa skallen!
Väntar spänt på brevbäraren just nu! Hoppas på pärlfest i lådan! -
Jihooo!!
Massor av nya pärlor i posten!!
*rullar runt i pärlhögen ungefär som Farbror Joakim* -
-
Snobben och Peal: Jätte fint bägge två!!
-
Åh! Vad irriterande det är att jag aldrig hinner pärla!!
Men ska ut och käka ikväll...efter det ska jag nog vika någon timme åt mina nya fina pärlor!! -
Hej hej i tråden!
Jag hann inte med någa pärlor igår heller?! *Snyft*
Men å andra sidan var jag ute och hade det trevligt och åt gott på restaurang!
Kanske tar mig en eller annan timme till detta i dag....känner mig helt sönderstressad i dag så jag kan behöva lite avkoppling!