• ming

Brukar du kissa utomhus?

Jag undrar om du brukar kissa utomhus, med hänvisning till den här artikeln: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,863117,00.html

Själv kissar jag aldrig, verkligen aldrig, utomhus, det är så äckligt tycker jag. Kan inte ens gå på bajamajor, utan det måste vara en riktig toalett. Och man måste framförallt kunna torka sig, och därför kissar jag aldrig utomhus, inte ens i skogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?
  • abedissa

klart att man kan kissa ute! bara att torka sig med mossa om man är i skogen eller löv och gräs. Och man kan ju faktiskt tvätta sig när man kommit hem. Toarullen är alltid med i bilen så då går man inte bet. Förresten så gör som killarna- skaka på filifjonkan så dropparna ramlar av..

• abedissa

fast inte i stan förstås!!

• Carro1

Ja, om jag e lite onykter eller e i skogen.

• Zahcro

om det är akut så ja.. i skogen eller så.

• Jossebell

när vi är i stugan så händer det ofta att man springer "runt knuten" istället för bort till utedasset. Men det är på sommaren när man ändå badar hela dagarna

• Silverflarn

Brukar & brukar....
    Är jag i skogen - JA. Då finns det ju ingen toalett...
    På stan - NEJ. (har dock hänt någon gång för längesen i berusat tillstånd)

• Jessii

Nä jag kan inte kissa utomhus, jag vill kunna tvätta händerna efteråt, jag håller mig och en så länge har det gått vägen

• jennypennypannkaka

Klart jag pissar utomhus om jag verkligen måste.

• Anonym

Man behöver ju inte göra det i stan.... jag tycker inte att det gör något om man gör det i skogen exempelvis

• jennypennypannkaka

Det kan hända att man måste göra det i stan.. På en lördagnatt kl 3 i nån buske eller så..

Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?