• ming

Brukar du kissa utomhus?

Jag undrar om du brukar kissa utomhus, med hänvisning till den här artikeln: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,863117,00.html

Själv kissar jag aldrig, verkligen aldrig, utomhus, det är så äckligt tycker jag. Kan inte ens gå på bajamajor, utan det måste vara en riktig toalett. Och man måste framförallt kunna torka sig, och därför kissar jag aldrig utomhus, inte ens i skogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?
  • Huskatt

Vissa toanojor...så nej, jag kan inte kissa vart som helst.

• Jenniesmamma

ja när man är ute å är lite fyller kan jag göra det,men bara lite undan skymt,inte var som helst,men nått jag inte klarar av är baja major,hua,sen har jag väldigt svårt för offentliga toaletter.

• Elli47

Javisst! Är jag kissnödig så kissar jag... fast är jag i en stad så kissar jag naturligtvis inte på gatan utan då uppsöker jag en toalett!

• Bapilla

japp...måste man så måste man..men beror juh självkart på vart man e oxå...skulle juh aldrig sätta mig inne i stan...men det e klart e man lite fuller så ja kanske hihi

• underbara jag

svarade nej

men nöden har ingen lag ibland

• Vilgotha

Ja, jag kissar utomhus...men knappast i stan, det är när man är i skogen i så fall.

• klickann

Ja, har faktiskt inga problem alls med det. Är det natt och väldigt mörkt och jag verkligen behöver kissa så kvittar det för mig om det är i stan (fast då försöker jag hitta en toalett innnan iaf), i skogen eller vad.
    Fast det där om att det ska vara mörkt är mest av hänsyn till andra folk, mig kvittar det om man skulle se mig- kissa är ju för 17 det mest naturliga man kan göra.... Fjanteri om detta kisseri ;)

• Skruttisen2

Ja jag kan kissa ute om man är ute och tältar (Blir ju lite svårt att ta med sig toan) Men inte på gator och torg inte heller bajamajor huuuu läskigt

• BijouMaBell

igår såg jag någon som jag önskade aldrig skulle kissa ute, han stod nämligen vid ingången till det parkeringshuset jag hade bilen i.

• Helene OSV

Bara i skogen!

Sigrid däremot kissar lite varstanns, en gång kissade hon på en parkeringsplats "hängandes" ut från bilen. (men så är hon ju bara 9 månader också och jag tycker inte att lite bäbiskiss på asfalten är så farligt)

Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?