• FridaS

Mammaledig i Bromma/sthlm

Linniz - vi ska köpa vagnen ny, så man får garanti o sånt.

Najina - jag pluggar på distans så jag e rätt flexibel.

Men just nu e det så stört mycket att göra. jag e verkligen helt slutkörd känns det som... det känns som att snart måste jag få ett break eller nån framgång, att nåt bara löser sig o blir bra. för mycket att tänka på...
    jaja nu ska jag väl plugga lite då.. eftersom jag inte kommer kunna plugga på fredag för att sambon ska jobba hela dagen... jippi...

• FridaS

låter mysigt, bara det blir fint väder. och bara det inte e för bökigt att ta sig, mitt lokalsinne e inte så värst bra...

• FridaS

Mama85 - hejhej, vi funtar på att ses på måndag. var o när e inte klart än

• FridaS

Najina - jag pluggar in gymnasiet som jag inte hunnit bli klar med än pga graviditeten
    ja jag e lite efter med att blir klar med gymnasiet, men bättre sent än aldrig!

• FridaS

verkar riskabelt att planera att vara ute när det sånt här väder.. för det e ju inte direkt duggregn som kommer... vi var o köpte ny vagn idag och mittemot babyland ligger coop som vi skulle till efter vagnköpet och precis när vi skulle gå öppnade sig himlen totalt och det bara tilltog o tilltog.. så vi fick springa i regnet. tog ungefär 30 sekunder att springa och vi alla hann bli helt genomblöta på den tiden. lite roligt med "äventyr" men oj så blöt man blev.. aurora tyckte det var jätteroligt dock
    så vi ska kanske satsa på att vara inne? så kan man ju gå ut om det blir fint väder.

• FridaS

det finns ett jättebra ställe i högdalen, men det e jättelångt för alla att åka. sen finns det ett liknande ställe i bromma, det e ett café med lekplats inomhus för dom små. oxå en bit att åka för en del..
    men det e dom ställena jag vet.

• FridaS

det heter lekplatsen. www.lekplatsen.se

man åker buss från typ alvik eller bromma och sen får man gå ca 5-10 minuter. ska fråga min sambo som är busschaffis här ute vilken buss det e och varifrån man ska åka.

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm