Mammaledig i Bromma/sthlm
hejhej, det var kul att ses idag! hoppas er hemresa gick bra.
hejhej, det var kul att ses idag! hoppas er hemresa gick bra.
ja så klart vi ska ses igen man kanske kan pricka in en dag med fint väder och ha picnic.
ja kan ni nån dag nästa vecka kanske? vad jag vet nu kan jag vilken dag som helst nästa vecka.
vad sägs om måndag igen?
vi kanske får bestämma vad vi ska göra när vi vet vädret. skulle verkligen vara kul att vara ute o ha picnic eller nåt. fast då kommer bara ni kunna umgås, jag kommer få springa efter aurora...
men vi kan ta en fika och sen gå ut om det e fint väder. eller nåt.
jag har just kommit hem, har varit o tränat och sen promenerat med min mamma, jag e sååå trött och borde plugga, men gud vad det tar emot när man e så här trött.. jaja, det blir väl till att sätta på kaffe...
har ni andra gjort nå skoj idag?
vad trevligt att umgås hela familjen, vi har inte tid till mycket umgänge alls. ska nog sätta mig nån dag o turbo-plugga matte så man ligger före och kan ta lite ledigt. börjar känna mig lite slutkörd.. men men, nu ska jag se gilmore girls
Najina - välkommen, klart du får hänga på
jag bor i råcksta och har en dotter på 15 månader, är själv 22.
åå jag e så glad, vi har just varit o kollat på barnvagnar, och hitta en som jag tror e perfekt, emmaljunga scooter, svart och grön. Hyffsat bra pris med så den ska vi nog köpa på fredag
hmm.. jag kanske inte platsar i det här gänget eftersom jag inte är mammaledig och min plutt e mycket större än era....