• FridaS

Mammaledig i Bromma/sthlm

Dany - men jag e ju inte mammaledig!
    tycker en promenad eller/och fika låter jättebra. kanske vid nån park, kanske picnic? för aurora har lite svårt att sitta still i vagnen och sen på café.. hon har så mycket energi! så mitt förslag är picnic eller nåt sånt.

• FridaS
    det e lugnt! man e glömsk när man har små barn hehe
    undar när alla kan. nån får väl komma med ett förslag så får man se om nån kan då. själv kan jag i princip när som helst.

vad ska du plugga då och var?
  • FridaS

har förresten lagt till dig på msn Dany

• FridaS

Iluna - vad skönt att resa lite, vart ska ni?

• FridaS

ja det e mysigt. man måste inte göra värsta resan. det lilla räcker.

• FridaS

nu föreslår jag en picnic nästa vecka för dom som kan och om det blir fint väder. nån som vet att dom inte kan vissa dagar? själv kan jag alla dagar.

• FridaS

Linniz - okej, jag funderar på socionom med.

det verkar inte vara många som kan i veckan, det e bra, får jag lite tid att plugga kanske
    vi får hoppas det fins vädret håller i sig till nästnästa vecka då så får vi ta picnic i nån barnvänlig park

• FridaS

Linniz - jag tror att det alltid kommer finnas jobb inom den genren. som du skrev så finns det ju så många yrken en socionom kan ha.
    min pappas sambo jobbar på ams och idag fick jag och min sambo göra test som hon hade med sig om vad man passar att jobba som. mitt stämde hur bra som helst. jag ska tydligen jobba som biblotikarie, speciallärare, och så var det nå mer, kommer inte ihåg men det var typ pedagogiska yrken. precis som jag vill! jag har typ alltid velat bli biblotikarie och speciallärare! lite kul att det stämde så bra.

• FridaS

Linniz - ja då passar det nog dig rätt bra det e kul när man kan få veta vad man passar som. man går ju själv o funderar på det och att nån "kunnig" bekräftar det e skoj!

• FridaS

Lilla Linda - härligt! själv tycker jag det e liite varmt för långprommenader. jag gick ut med en kompis och tog en öl ikväll istället
    imorgon blir det dock träning på kvällen, och bada ute efteråt!

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm