• Elnah

Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???

... För det är ju va DÅLIGT det är att fixa trollen här!!!

Det är ju ändå så många moderatorer här, en eller två kan väl ha den uppgiften att ha hand om bara trollen? Kunna stänga av dom! Då borde det väl gå snabbare och underlätta att få bort trollen? .......eller? För dom är ju bara här för att förstöra och luras!!

Jaaaaa! fejken gör mig mest irriterad av allt på denna jord

• Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???
  • skrattigtjej
    giz skrev 2006-06-10 23:49:45 följande:
    och sluta skrik människa vi är inte döva. Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.
    ok tack fö eran svar.. och förlåt att ja skrek.. ja vet de ingen ursäkt, men min dyseliksil gör att ja inte koplar när ja  skriver caps lock osv.. srry
  • giz

zoffelie skrev 2006-06-10 23:51:14 följande:
    OJ VA MÅNGA SMILEYSAR DET KOM NÄR MAN KÖPTE PLUS*supertuff för hon har plus* *Inte beroende men på GOD väg..Tack Giz*
    oj oj oj nu du............ snart är du fast i träsket Raise The Roof 1

Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.
  • Elnah

Jag bryr mig inte mycket om folk med värsta historier och driver folk till vansine(går dom p det varsegoo)

men om någon fejkar annans bilder, då blir jag fan arg för va den personen kan förstöra en annans liv!!

• gambia90

Finns det så många troll, jag trodde att det endast fanns ett fåtal troll?

• giz
    skrattigtjej skrev 2006-06-10 23:52:37 följande:
    giz skrev 2006-06-10 23:49:45 följande: och sluta skrik människa vi är inte döva. Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.ok tack fö eran svar.. och förlåt att ja skrek.. ja vet de ingen ursäkt, men min dyseliksil gör att ja inte koplar när ja  skriver caps lock osv.. srry
    hörre du jag har dyslexi, ett tips : gå i från datorn å andas......... du kommer bara göra dej osams med folk på FL om du inte varvar ner tro mej, jag har vart där å du dyslexin är inte boven av att du hetsar upp dej du behöver bara träna på att andas lungt å räkna till 10.
  • BeataBus
    Ingen som vet HUR många dom är...
    Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
  • Elnah

"troll är oxå ensamma människor som kanske bara behöver synas"

och det är ok då eller?

• giz
    BettanM skrev 2006-06-10 23:53:40 följande:
    flera nick..Ooops jag har  ett nick till..men det e bara provisoriskt..ett litet tag så att säga...kan inte säga varför men tids nog får du veta....hahaha känner mig grym o behåller min hemlis för mig själv.... Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
    *flåsar i nacken å snokar*
    hörre du du............ det var inte så smart
  • skrattigtjej

jag efterlyser ett troll

elle två

ja tror inte man får gå in på detaljer :-S för då får man varning???

men ahhaha de vart inget kul efter ett tag.. en som drev med folk iaf.. :-/

• BeataBus
    giz skrev 2006-06-10 23:55:28 följande:
    *flåsar i nacken å snokar*hörre du du............ det var inte så smart Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.
    hahaha du anar inte....*flinar*
    Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???