• Elnah

Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???

... För det är ju va DÅLIGT det är att fixa trollen här!!!

Det är ju ändå så många moderatorer här, en eller två kan väl ha den uppgiften att ha hand om bara trollen? Kunna stänga av dom! Då borde det väl gå snabbare och underlätta att få bort trollen? .......eller? För dom är ju bara här för att förstöra och luras!!

Jaaaaa! fejken gör mig mest irriterad av allt på denna jord

• Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???
  • Elnah

Mi Ni Mi

Bra med någon som kom med tips i alla fall!

• BeataBus
    giz  Ja men att du e ett troll det vet ju alla redan....o de som inte visste det nyss vet det nu..
    Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
  • Elnah

Saken var det att det är en som kan stänga av trollen och jag antar att det är några här inne. Varför inte kunna underlätta att få bort dom?

• giz
    BettanM skrev 2006-06-10 23:34:51 följande:
    giz  Ja men att du e ett troll det vet ju alla redan....o de som inte visste det nyss vet det nu.. Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
    oj glömde visst presentera mej

*harkel*

hustrollet giz....... godag godag.
    Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.
  • BeataBus
    Hunter..?? Meeehh trodde redana tt du hade blivit det..

PS..giz e inget SÅDANT troll...bara FL´s eget maskottroll
  • giz

som sagt, jag har erbjudit mej flera gånger, har jagat troll sen jag regga mej då fl fortfarande var bäbis men som sagt, fortfarande inte erkänd men ökänd

• Elnah

Inte lika kul längre om ni skulle se någon ni känner här och det är ett troll!

• giz
    BettanM skrev 2006-06-10 23:36:30 följande:
    Hunter..?? Meeehh trodde redana tt du hade blivit det..PS..giz e inget SÅDANT troll...bara FL´s eget maskottroll Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
    noppe mastern missade den där utmärkelsen sist han delade ut priser
  • yaaniz

Varför orkar man bry sej om alla dessa "troll" ??

tar bara en massa energi ifrån er..lägg den på nått annat.

• BeataBus
    Elnah De som sliter här på Fl med att se till att vi trivs osv osv..samt spärrar troll gör det så fort det finns belägg för det...det e därför det ska anmälas till patrik eller någon annan...Moderator så löser dom trollet i bitar med någon specialgjord trollösning..

Som bara Moderatorerna har.!
Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???