• Elnah

Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???

... För det är ju va DÅLIGT det är att fixa trollen här!!!

Det är ju ändå så många moderatorer här, en eller två kan väl ha den uppgiften att ha hand om bara trollen? Kunna stänga av dom! Då borde det väl gå snabbare och underlätta att få bort trollen? .......eller? För dom är ju bara här för att förstöra och luras!!

Jaaaaa! fejken gör mig mest irriterad av allt på denna jord

• Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???
  • zoffelie

Giz
    Det är helt okej...bara att få skriva hela ordet känns osm en lättnad....annars har jag massa bra "surrogat"ord för troll....

• skrattigtjej

SkrikandesHALLÅ Skrikandes Gråter

KAN NÅN FÖRKLARA FÖR MIG VAD TROLL ÄR FÖR NÅT..VAD GÖR DEM? E DE MÄNNISKOR????

• skrattigtjej
    Elnah

haha ursäkta mejj men ja fatta fortf inte :S mer ingående förklaring??
  • BeataBus
    Det e folk härinne på FL som inte innehåller någon sanning.....inte någonstans..alltså fejkade gravida..med foglossningar o värkar....fejkade personer helt enkelt
    Jag tycker bättre om drömmar om framtiden, än om det förflutnas historia.
  • giz
    skrattigtjej skrev 2006-06-10 23:46:33 följande:
    HALLÅ   KAN NÅN FÖRKLARA FÖR MIG VAD TROLL ÄR FÖR NÅT..VAD GÖR DEM? E DE MÄNNISKOR????
    troll är personer som stjäl bilder, provocerar och bryter välldigt mye mot forumets regler.
    troll är personer som har flera nick.
    troll är personer som tex går in i ett forum för rädda valar å skriver: valkött är gott, slakta valar.
    troll är personer som ljuger.
    osv osv
    Roses are red, violets are blue But a face like mine belongs to the zoo.
  • giz

och sluta skrik människa vi är inte döva.

• Elnah

Troll är personer som är ute efter att flippa eller driva folk till vansine, sno andras bilder, ingen respekt i dom alls!

• giz

troll är oxå ensamma människor som kanske bara behöver synas.

• zoffelie

OJ VA MÅNGA SMILEYSAR DET KOM NÄR MAN KÖPTE PLUSRäcka ut tungan

*supertuff för hon har plus*

*Inte beroende men på GOD väg..Tack Giz*
Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???