Förälder: Lekar och aktiviteter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hjulen på bussen av bonzi­e Lekar och aktivite­ter SysterYster76
Äldre 7 Jul 23:09
1,2k 1 Sång och lek som alltid funkar. Min son har gillat den sen han var några månader och nu är... Lekar och aktivite­ter Syste­r­Yster­7­6 Äldre 7 Jul 23:09
1
1,2k
Gör ett eget hus! av Somma­r­löv Lekar och aktivite­ter 1,1k 0 Gör ett eget hus av kartong!Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,1k
Goop! av Somma­r­löv Lekar och aktivite­ter 652 0 Trolleri för små barn!Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
652
Utelek av monam­o­ur Lekar och aktivite­ter 708 0 Ta med barnen på promenad och se vad som händer på vägen och låt de bestämma. Finns alltid... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
708
Memory av 0Emma­0 Lekar och aktivite­ter 1,2k 0 Gör ett eget memory av kort på personer/ föremål som ditt barn gillar. Är barnet mindre an... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,2k
Busfabriken I Helsingborg! av Malin 72 Lekar och aktivite­ter Liten Mjau
Äldre 7 Jul 09:43
1,1k 2 Ett paradis för både små, stora & vuxna barn! Här kan man lätt leka bort 3 timmar i ett na... Lekar och aktivite­ter Liten Mjau Äldre 7 Jul 09:43
2
1,1k
Gömma nyckel av Minip­i­ngu Lekar och aktivite­ter 764 0 Göm nyckeln och säg sedan om den är fågel, fisk eller mittemellan. När barnet hittat nycke... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
764
Hitta & gömma av Eille­n­09 Lekar och aktivite­ter 683 0 Som leken heter hitta & gömma !Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
683
ABC leken av Jag o Kian Lekar och aktivite­ter 1,2k 0 Namnge städer, artister, maträtter, blommor, djur osv, starta på A och gå sedan igenom hel... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,2k
Bilmelodi! av lilla­j­ags Lekar och aktivite­ter 625 0 Lugn och ro i bilen!Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
625
Dans och aerobic av Suppi­d­updup Lekar och aktivite­ter 699 0 Brukar för det mesta köra att jag dansar med mina barn och sen kör vi ibland aerobic från... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
699
Instrumentsaga av jenny­g­enie Lekar och aktivite­ter 1,1k 0 Läs en saga, eller ännu hellre hitta på en egen och illustrera den med barnet i knät samt... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,1k
Inomhuslek när det regnar: Memory! av Prett­y­inPin­k Lekar och aktivite­ter 788 0 Barn är jätteduktiga på Memory, vår 3-årige son älskar spelet. Finns med Bamse, Hello Kitt... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
788
Hemliga hinken av Nebli­n­a Lekar och aktivite­ter 719 0 Denna lek riktar sig till lite äldre barn som inte är mörkrädda :-) Läs hela lektipset hä... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
719
Kiosk! av em6 Lekar och aktivite­ter 743 0 Underbar lek, leka kiosk i köket. över en bardisk eller liknande, där barnet/föräldern får... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
743
hjälp mig med sånger! av FinaF­a­milje­n Lekar och aktivite­ter Kakor
Äldre 3 Jul 22:02
12,5k 5 Hej! Jag har en helt sång/musikgalen liten kille, som jag av flera skäl behöver MASSOR me... Lekar och aktivite­ter Kakor Äldre 3 Jul 22:02
5
12,5k
Ja och nej av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 809 0 Vad tänker jag på? Endast ja- och nejfrågor. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
809
sånger med djurläten? av FinaF­a­milje­n Lekar och aktivite­ter FinaFamiljen
Äldre 3 Jul 20:58
6,1k 6 Jag söker barnsånger med djurläten i! Alltså enkla sånger där barnen får härma djurens lät... Lekar och aktivite­ter FinaF­a­milje­n Äldre 3 Jul 20:58
6
6,1k
Alfabetsleken av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 1,1k 0 Hitta på ett ord/djur/stad etc för varje bokstav i alfabetet. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,1k
Bokstavsjakten av Lady Namár­i­ë Lekar och aktivite­ter 1,5k 0 Bli den som "kniper" bokstaven Ö. Bra bokstavsträning. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,5k