Förälder: Lekar och aktiviteter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nu tar jag dig!! av Lotta o E Lekar och aktivite­ter 678 0 Katt och råtta lekLäs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
678
Burken av Deevi­l Lekar och aktivite­ter SilverEmma
Äldre 17 Jul 20:50
2,3k 21 Burken placerad på marken,en ska stå å räkna & alla ska gömma sig & den som står vid burke... Lekar och aktivite­ter Silve­r­Emma Äldre 17 Jul 20:50
21
2,3k
Svenska filmer för 2-3-åringar av bjols­o Lekar och aktivite­ter bjolso
Äldre 17 Jul 10:43
1,1k 2 Ber om ursäkt om detta hamnar i fel tråd (det handlar ju varken om sång, lek eller bok), m... Lekar och aktivite­ter bjols­o Äldre 17 Jul 10:43
2
1,1k
Skogsvandring av Janss­o­nkatt­e­n Lekar och aktivite­ter 718 0 Promenad med barn i skogen. Ingenting behövs i förväg förutom fantasi och tålamod! Läs hel... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
718
Vattenflaskan av Mamse­n­89 Lekar och aktivite­ter 648 0 Två tomma plast flaskor och en tennisboll. Minst två i varje lag.Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
648
Under hökens vingar av katal­y­sator Lekar och aktivite­ter 1,2k 0 En "ta fatt"-lek där en person jagar de övriga i turer. Varje tur finns det en färg som är... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
1,2k
1,2,3 ost av Deevi­l Lekar och aktivite­ter katalysator
Äldre 15 Jul 09:59
5,7k 2 Det är en som står med ryggen mot dom som är med denna lek &räkna högt "1,2,3 Ost" & då sk... Lekar och aktivite­ter Katal­y­sator Äldre 15 Jul 09:59
2
5,7k
Pendeltåg av Krume­l­ur Lekar och aktivite­ter 829 0 Åka pendeltåg från ände till ände! Du träffar på mycket folk, kan titta ut genom fönstret... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
829
Stenmålning av Bubba­8­0 Lekar och aktivite­ter 2,2k 0 Måla stenar är alltid kul:) Utomhus, inomhus, när det regnar... det finns alltid tid till... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
2,2k
Tips på rörelse/musik-dvd av Angel­i­kaEwe­n­son Lekar och aktivite­ter 2,2k 0 Hej, jag har precis kommit fram till att jag vill börja träna igen, och har ett barn på 3... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
2,2k
Tittut av t0naa Lekar och aktivite­ter 729 0 Var är ....? Var är ...? TITTUT! Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
729
Teckningar av the angel Lekar och aktivite­ter 707 0 Hejsan! Har en fråga hur gör ni med era barns teckningar som dom målar på dagis/hemma. Spa... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
707
Bilbingo av jakes Lekar och aktivite­ter 744 0 Rita ett rutnät av fem rader och fem kolumner. Fyll rutorna med slumpvis valda siffror mel... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
744
Kakmonster av Marie­k­exet Lekar och aktivite­ter 827 0 Grimasera ner ett kex till munnen. Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
827
Kasperteater av jen31­0­1 Lekar och aktivite­ter 889 0 Jag har plockat fram mina gamla handdockor(som jag hade då jag var liten) vilket är mycke... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
889
Rita på ett annorlunda sätt av Somma­r­löv Lekar och aktivite­ter Lady without tattoo
Äldre 8 Jul 16:20
991 5 Rita med speglar och sand!Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Lady witho­u­t tatto­o Äldre 8 Jul 16:20
5
991
Utomhusmålning av molly­a Lekar och aktivite­ter 870 0 Utomhusmålning med enkla medelLäs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
870
Måla själv! av molly­a Lekar och aktivite­ter 661 0 Utomhusmålning med enkal medel.Läs hela lektipset här. Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
661
Dramatisera en saga av affi Lekar och aktivite­ter 4,2k 0 Istället för att läsa ur en bok kan man dramatisera en saga/berättelse. Låt gärna barnen v... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
4,2k
Chokladbollsorientering av Malla­c­o Lekar och aktivite­ter 690 0 Skattjakts lek som slutar med en härlig fika stund med hemma gjorda chokladbollar.Läs hela... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
690